Marije Bangma

Prima hotel, goede service, beter dan verwacht!

Beoordeling van Muthu Raga Madeira Hotel
4,0 van 5 bollen5 mrt 2023 beoordeeldvia mobiele applicatie
Prettig welkom bij de receptie. Nette kamer, modern, met badkamer met bidet. Klein balkon maar met 2 goed te doen. Fijn elke dag schoonmaak, zag er keurig uit. En de bedden vielen qua hardheid mee, gezien eerdere beoordelingen. hebben goed geslapen, fijne kussens ook. Wij hadden halfpension en hebben prima gegeten. Complimenten aan de vrolijke dames van het ontbijt.
Datum van verblijf: maart 2023
Reistype: Bezocht met vrienden
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 14 mei 2023
Thank you so ever much for your review but most important is that you had a great time with us. Thank you for your visit which was a pleasure having had you with us.
  • Official Hotel
  • Pestana Hotel Group
1.6 km van Muthu Raga Madeira Hotel
Meer hotels in Funchal bekijken
Beoordeeld op 10 februari 2022

- Kamers waren erg stoffig en ouderwets
- Bediening onvriendelijk en traag
- Koffie was niet om te drinken, erg slecht
- Warm water uit de machine smaakte raar, leek alsof de machine niet goed schoongemaakt wordt.

+ Bedden lagen prima
+ Mooi uitzicht
+ Goede ligging

Datum van verblijf: februari 2022
  • Reistype: Reisde voor zaken
Muthu Raga Madeira Hotel, General Manager van Muthu Raga Madeira Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 februari 2022

Beste gast,

Bedankt voor de review en waarschuwingen. We gaan het meteen nakijken.
Het spijt me dat u ons vijandig vindt en zou graag meer details willen weten. En langzaam ook!

Aanvaard onze excuses alstublieft

Jorge Xavier - Manager

Beoordeeld op 12 september 2018 via mobiele applicatie

Goed hotel voor de prijs. Lekker ontbijt maar kijk buiten uit voor de meeuwen. Het enige nadeel was dat onze kamer pas om 16.00 uur klaar was. Gelukkig wel met werkende airco kamer 309 en een ijskast en magnetron. Op de eerste etage deed de airco het niet (28 aug t/m 4 sept.)Veel restaurants in de buurt dus verder niet in het hotel gegeten. Taxi, bushalte ,supermarkt in de buurt.
Groot winkelcentra op loopafstand.

Datum van verblijf: augustus 2018
ragahotel, Diretor-Geral van Muthu Raga Madeira Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 september 2018

Dear Client

It was a pleasure to have you at the Muthu Raga Hotel.
We appreciate your feedback about your stay.

I am sorry to note that you experienced in regards to the room only being ready at 4pm
I personally investigated the lapses in detail and initiated corrective actions in conjunction with their respective department heads.

I'm sure you did it with the seriousness you deserve and I can only promise that we will work on all those little details.
My team and I are looking forward to your next stay and we hope your future visits will find a more satisfying experience. I hope you have even more opportunities to visit us in the not too distant future.

Best regards

Beoordeeld op 7 september 2018 via mobiele applicatie

Het moment dat we binnenkwamen werd er totaal niet omgekeken.
We moesten zelf goedemiddag roepen om aandacht te trekken.
Vervolgens heeft de dame achter de check-in er niet heel veel zin in en totaal geen uitleg of instructies over het hotel ( zoals het ontbijt of hoe we überhaupt onze kamer moesten vinden)
Eenmaal in de kamer merk ik al gauw dat de föhn het niet deed en snachts de airco ook niet.
Ik denk voor op een eiland als dit en je hotel zelf 4 sterren geeft , dat op zn minst moet werken.
Vervolgends confronteer ik de recepioniste ermee dat de airco kapot is .. waarop ze antwoord dat ze wist dat op alle 1e etages de airco kapot was vanwege een knop..
Slechte service als je dat pas achteraf komt vertellen.
Ontbijt is goed maar ik zal niet meer terug keren naar dit hotel.

Datum van verblijf: september 2018
ragahotel, General Manager van Muthu Raga Madeira Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 september 2018

Beste gast

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je feedback te delen na je recente verblijf.

Ik waardeer uw specifieke en constructieve feedback op het personeel, omdat dergelijke interacties ons helpen verbeteringsmogelijkheden te identificeren en ons ook meer inzicht geven in de verwachtingen van onze gasten, zodat we ze in de toekomst beter kunnen overtreffen.

Mijn excuses voor het eventuele ongemak vanwege de storing in de airconditioning en om u meer zorg te kunnen betrachten bij het verwerken van dergelijke verzoeken.

Mijn team en ik kijken uit naar uw aanstaande verblijf en hopen dat uw toekomstige bezoeken een meer bevredigende ervaring vinden.

Beste wensen

Beoordeeld op 19 september 2017

Hotel Raga is een net hotel aan de rand van Funchal. Het personeel kan soms wat stug zijn maar doen hun werk verder prima. Het eten is prima, het was soms wat druk bij de buffetten maar dat kwam ook door een 2tal grote groepen ouderen. Het zwembad is prima om even lekker af te koelen.
De sportfaciliteiten zijn een lachertje, stel je daar niet veel van voor.
Madeira is behoorlijk bergachtig dus ook de omgeving van het hotel gaat behoorlijk op en neer. Voor ons wat dat geen belemmering om bijvoorbeeld lekker naar het centrum van Funchal te wandelen.
Madeira is een prachtig, schoon en mooi eiland.
En voor de Nederlanders: 1 (of meerdere) excursies met de Nederlandse gids Gerry Sluiter zijn een aanrader!

Datum van verblijf: mei 2017
ragahotel, Manager van Muthu Raga Madeira Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 november 2017

Beste gast,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je feedback te delen op Trip Advisor.

We zijn blij dat u alle aspecten van uw verblijf genoten heeft en we blijven concentreren op de verwachtingen van waardevolle gasten zoals uzelf.

Het is inderdaad een genoegen om lofprijzen voor het hotel te horen in zo'n gedetailleerde feedback over uw uitstekende ervaring met ons voor iedereen om te zien.

Opmerkingen zoals deze motiveren ons om ons best elke dag te doen.

We hopen dat we u opnieuw kunnen dienen.

Beste wensen

Beoordeeld op 23 augustus 2016

Prima hotel...hadden dan ook de suite gekregen met MEGA grote ruimte...top!
Perfect voor kamer met ontbijt omdat er restaurantjes voldoende zijn in de buurt!
Vriendelijk personeel en rustig hotel met leuk zwembad.

Datum van verblijf: juli 2016
DeodatoMoniz, General Manager van Muthu Raga Madeira Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 september 2017

ear Guest

We would like to take this opportunity to thank you for taking the time to write a review on Trip Advisor on your experience at Muthu Raga Madeira Hotel.

It is our sincere endeavor to ensure that our guests enjoy a memorable experience and we are delighted to know that you had a good stay with us.

The team is eager to showcase a much improved aspect of our services and standards to you when you visit us next.

We greatly value your patronage and look forward to welcoming you back to Muthu Raga Madeira Hotel in near future.

Warm regards