Isa2013_13
Vilvoorde, België

Kies een kamer met zicht op zee

Beoordeling van Hotel Baia Azul
5,0 van 5 bollen22 okt 2023 beoordeeld
Voor mij was het enige minpunt iets te beperkte keuze warm buffet.
Voor de rest zeker een aanrader. Neem zeker een kamer met zicht op zee.
Heel vriendelijk personeer. Het zwembad is niet echt om te zwemmen maar aangenaam om zf te koelen.
Datum van verblijf: september 2023
Reistype: Bezocht met vrienden
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • ZenHotels.com
1.6 km van Hotel Baia Azul
Meer hotels in Funchal bekijken
Beoordeeld op 29 mei 2023

Vriendelijk personeel
Alles is netjes en schoon, in en om het hotel
Alles wordt goed onderhouden
Kamers netjes, prima bedden en kussens
Mooie schone badkamer
Duidelijk informatie
We waren in mei dus niet al te druk
Lekkere cocktail en mocktails
Bij het ontbijt ontbreekt het aan niks
In de avond muziek in de lounge
Prima massage
Fijne yogalessen
binnenzwembad hadden we altijd voor ons alleen
Tussen verdieping 5 en 6 een hele grote poolbiljarttafel
Het hotel ligt op kleine loopafstand van vele winkeltjes, restaurantjes en een groot winkelcentrum.
Het oude Funchal is ook te lopen maar dit ligt wel een stukje verder, het hotel biedt 3x per dag een shuttlebusje daarvoor aan.
Schuin achter het hotel wordt op dit moment een groot Savoy-complex gebouwd, wij hadden zee-zicht en zaten aan de rechterkant van het hotel (als je zicht op de zee gericht is) en hadden er absoluut geen last van
Onder het hotel kun je tegen betaling parkeren, de plekken zijn klein
Een hele fijne plek als basis om je ontdekkingsreis door Madeira te ervaren

Datum van verblijf: mei 2023
Grupo Cardoso, Serviços ao cliente/atendimento van Hotel Baia Azul, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 juli 2023

Dear Guest,

Thank you for choosing our hotel as well as for taking the time to review your recent stay with us, which we greatly appreciate. We are extremely pleased to hear that you enjoyed your vacation experience, in particular our staff, general and room cleanliness, massage, Yoga class, and breakfast.
We are very grateful for your top rating and hope that it will not be long before we can welcome you again.

With our best regards,

The Management

Beoordeeld op 13 mei 2023

Van 3 tot 10 mei zijn we verbleven in het hotel baia azul. Het is een groot hotel met een buiten en binnenzwembad. Wij hadden halfpension. Het ontbijtbuffet is uitstekend. Er is zeer veel keus. Het avond eten is eveneens buffet en vonden we iets minder van kwaliteit maar omdat er zoveel keus is is het altijd lekker.
Parkeren kan voor het hotel maar hier is weinig plek. Betaald parkeren a 8 euro per nacht kan in de garage. Hiervoor hebben wij gekozen.
De kamer met zeezicht is fijn. Ruim genoeg en ook de badkamer is goed.
In de buurt is een grote supermarkt incl winkelcentrum. Hier hebben we de lucht aangeschaft.
Wandelend naar het centrum van Funchal is ongeveer 40 min.

Datum van verblijf: mei 2023
Beoordeeld op 4 oktober 2022 via mobiele applicatie

Dit hotel is gelegen in de relatief nieuwe wijk van Funchal waar voornamelijk hotels gelegen zijn. Het is redelijk ver lopen van het centrum maar een taxirit kost ca. 10 Euro. Ook biedt het hotel enkele keren per dag shuttleservice aan. Er zijn genoeg eetgelegenheden in de buurt en er is een winkelcentrum vlakbij. Het hotel biedt mooie schone kamers en ligt aan de oceaan. Het ontbijt en diner is in de vorm van een buffet.

Kamertip: Als je niet van grote en bekende hotels houdt, mijdt dan deze wijk
Datum van verblijf: augustus 2022
Beoordeeld op 25 april 2022

Wij hebben 9 nachten in dit hotel geslapen. Personeel zeer vriendelijk, receptie, bediening, restaurants, bar en kamermeisjes. De kamer is netjes, modern en zeer schoon. de inloopdouche prettig, balkonstoelen matig. Airco, vrij veel herrie dus oordopjes mee. Bedden fijn. Kluisje: betalen. TV heeft ook BVN op kanaal 69. Wel kiezen voor zeezicht, anders kijk je op een drukke weg. De zonsopkomst is prachtig boven zee. Parkeren in garage 6,- per dag, maar echt noodzakelijk als je een huurauto hebt. Zwembad, prima ligbedden, de parasols zijn gedateerd en onhandig. Service bij zwembadbar is prima: kleine maaltijden, drankjes, ijs. Zwembad is koud.
Ontbijtbuffet is uitgebreid, met een paar opmerkingen. Brood zeer vers, genoeg aanbod qua eieren, beleg, zoetigheid. De koffieautomaten zijn slecht gesitueerd, waardoor er altijd rijen staan. Men controleert streng op dragen mondkapjes tijdens lopen in het restaurant, er zijn handschoentjes aanwezig.
Op deze bestemming veel hoogteverschil, dus wees daar op voorbereid als je gaat lopen of eten op de boulevard.
Al met al toch zeer tevreden over het verblijf in Baia Azul.

Kamertip: Zeezicht nemen
Datum van verblijf: april 2022
Beoordeeld op 4 januari 2022

De kamer was mooi. We hadden geen zeezicht geboekt en keken aan de achterzijde uit op een drukke weg waar ze nu aan het bouwen zijn. Zelf vonden we dit niet hinderlijk. Het eten was erg goed en gevarieerd. Hygiene was super.

Datum van verblijf: november 2021