tonycordemans
Herent, België

ToC

5,0 van 5 bollen26 mei 2024 beoordeeld
Bijna perfect! De perfectie bestaat niet. Iets minder geschikt voor niet-golfspelers. Je hebt altijd een huurauto nodig om ergens te geraken omdat het domein erg afgelegen is.
Datum van verblijf: mei 2024
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Beoordeling verzameld in samenwerking met Relais & Chateaux
Is er een probleem met deze beoordeling?
5.3 km van Casa Velha do Palheiro Relais & Chateaux
7.2 km van Casa Velha do Palheiro Relais & Chateaux
Aan het strand
Meer hotels in Funchal bekijken
Beoordeeld op 19 april 2024

Spa- zwembad in en outdoor + fitness was niet verzorgd, niet meer van deze tijd
ongezien voor Relais & Chateau
ontbijt was zeer miniem weinig afwisseling , wij waren 6 nachten aanwezig
weinig aanbod in restaurant, we hebben onze diner beperkt tot 1X
outdoor zwembad niet verwarmd in april -

Datum van verblijf: april 2024
Beoordeling verzameld in samenwerking met Relais & Chateaux
Beoordeeld op 23 juli 2019

uitstekende locatie op een mooi bloemeneiland. Wij waren hier met een aantal golfvrienden en 2 pro's een week in het hotel en elke dag golfen op een fantastische 18holesbaan.Geweldige kamers en een sterrenrestaurant.

Kamertip: kamers zijn rustig,in de tuinen en ook beneden te boeken.
Datum van verblijf: juni 2019
PalheiroNatureEstate, Sales Executive van Casa Velha do Palheiro Relais & Chateaux, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 september 2019

Dear guest, please allow me to reply in english.
Thank you very much for your review.
We are delighted to know you enjoyed your stay and that you had time to experience other facilities within Palheiro Nature Estate.
We hope you come back in a near future.

Beoordeeld op 20 oktober 2018 via mobiele applicatie

We hebben hier een week gezeten en elke avond in het hotel gegeten. Top lokatie, mooie kamer,heerlijke eten en Prachtig golfbaan. Als ik een advies mag geven dan zou het zijn om een auto te huren bij de luchthaven. Wij hadden dat niet gedaan en hebben daarom nauwelijk wat gezien van Madeira

Datum van verblijf: oktober 2018
PalheiroEstate, Sales Executive van Casa Velha do Palheiro Relais & Chateaux, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 januari 2019

Dear Mrs. Claire, please allow me to reply in english.
Thank you very much for your review.
We hope you come back in a near future.

Beoordeeld op 25 juli 2018 via mobiele applicatie

De ligging, het kader, de rust en stilte maakt hiervan een eerste keuze lokatie. Een huurauto is nodig om je op een kwartiertje in Funchal aan de haven te brengen. Een prachtig hotel met een waarde van 4 sterren. Het zit in de details. Alles is aanwezig voor 5 sterren en het personeel is supervriendelijk maar .... er ontbreekt leiding
Bediening aan tafel, zuiverheid van het kamertapijt, busjes staan in de weg geparkeerd, eten is niet gekruid, restaurant blijft te lang onafgeruimd, badzeep wordt niet tijdig bijgevuld,.... allemaal kleine dingen die van dit 4 sterren geen 5sterren maken. De leiding moet in gang schieten. De potentie is er zeker. Spijtig

Datum van verblijf: juli 2018
PalheiroEstate, Sales Executive van Casa Velha do Palheiro Relais & Chateaux, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 september 2018

Dear Mr. Hubert, please allow me to reply in english.
Thank you for your feedback and we are sorry to know we didn't meet your expectations.
Your feedback is very important for us and it will be taken into consideration.

Beoordeeld op 5 december 2017

Mooi landhuishotel. Prima uitvalsbasis voor een weekje golfen op Palheiro Golf Club. Elk uur een shuttle verbinding naar de golfbaan. Vriendelijke, behulpzame medewerkers. Goed restaurant. Wellicht komen we nog eens terug...

Datum van verblijf: november 2017
PalheiroEstate, Sales Executive van Casa Velha do Palheiro Relais & Chateaux, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 april 2018

Dear guest, please allow me to reply in english.
Thank you very much for your review.
We are delighted to know you enjoyed your stay and we look forward to welcome you again in a near future.