avanderwulp

Fantastisch hotel

Beoordeling van Porto Santa Maria Hotel
5,0 van 5 bollen24 aug 2023 beoordeeld
Hotel Porto Santa Maria is werkelijk een fantastisch hotel met zeer vriendelijk personeel en het hotel is erg schoon. Het hotel ligt op een zeer mooie locatie aan zee en in het oude centrum van Funchal. Restaurants op nog geen 1 minuut loopafstand. Echt een aanrader.
Datum van verblijf: augustus 2023
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 25 aug 2023
Dear Guest,
We are very grateful for your comments. We were pleased to hear that we met your expectations and hope to see you again at one of our PortoBay group hotels.
Best regards,

• travelup.com
2.6 km van Porto Santa Maria Hotel
Meer hotels in Funchal bekijken
Beoordeeld op 24 augustus 2023

Super mooi en schoon hotel. Het personeel is super vriendelijk. Het ontbijt was erg lekker, alleen miste ik de diversiteit een beetje. Het was elke dag redelijk hetzelfde. Diner hebben we geen gebruik van gemaakt. De snacks bij de zwembad bar waren ook erg lekker. Elke avond is er live entertainment, dit was goede muziek, alleen redelijk hard, je kunt elkaar bijna niet verstaan. Als je op het dakterras gaat zitten heb je hier minder last van. Dan geniet je ook meteen van het mooie uitzicht op zee en de stad Funchal.

Datum van verblijf: augustus 2023
Carla Bacanhim, General Manager van Porto Santa Maria Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 augustus 2023

Dear Guest,
Thank you for your review and comments. It was a great pleasure to welcome you to Porto Santa Maria. We were pleased to hear that you had a pleasant stay at our hotel.
We hope to see you again soon.

Beoordeeld op 10 augustus 2023

Een geweldig hotel op een ideale locatie, het oude centrum van Funchal. Vriendelijk personeel, dat ook allemaal Engels spreekt. Eten is van goede kwaliteit. Genoeg ligbedden bij het zwembad, ook in het hoogseizoen. Het enige minpunt is, dat je in het bad moet douchen. Dat is niet meer van deze tijd.

Datum van verblijf: juli 2023
Carla Bacanhim, General Manager van Porto Santa Maria Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 augustus 2023

Good Afternoon,
Thank you for your comments and we hope to be able to see you again in the near future.

Beoordeeld op 4 juli 2023

Top hotel!
Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Zeer (wisselend) uitgebreid ontbijtbuffet. Gezellige Happy Hour en elke avond leuke live muziek.
Locatie is ook top, aan zee en je loopt vanuit het hotel gelijk het oude gezellige gedeelte van Funchal in.

Datum van verblijf: juni 2023
Carla Bacanhim, General Manager van Porto Santa Maria Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 juli 2023

Dear Guest,
It is very important for us to receive your feedback. Thank you for your comments and we look forward to your next stay at one of our hotels.
Regards

Beoordeeld op 29 juni 2023

Mooi hotel ,schoon hotel ,goed verzorgd, geen ge jengel van kinderen ,sommige van de bediening waren kortaf maar dat mocht de pret zeker niet drukken, kamers waren ruim ingedeeld met keuken en badkamer ,en zij zee zicht balkon

Good Afternoon,

Beoordeeld op 25 juni 2023

Het was een perfecte vakantie, zeker het hotel. Perfecte locatie!
De excursies die we geboekt hadden waren ook super!
Kortom we zouden deze trip zeker bij fam of vrienden aanraden.
Ook heerlijk ontbijt met genoeg variatie, voor iedereen keuze genoeg.

Datum van verblijf: juni 2023
Carla Bacanhim, General Manager van Porto Santa Maria Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 juni 2023

Dear Guest,
We would like to thank you for the time you spent giving us your opinion of your experience at our hotel. We are very pleased to hear that you had a pleasant stay with us. We hope to see you again soon.
Best regards,