Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
4 personen bekijken dit hotel
Booking.com
US$ 180
Aanbieding bekijken
Gratis annuleren tot 30-03-23
Expedia.com
US$ 180
Aanbieding bekijken
Gratis annuleren tot 31-03-23
Trip.com
US$ 155
Aanbieding bekijken
Gratis annuleren tot 31-03-23
Hotels.comUS$ 180
PricelineUS$ 179
Destinia.comUS$ 182
alle 18 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.660)
Beoordelingen filteren
1.660 resultaten
Waardering van reizigers
834
601
179
29
17
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
834
601
179
29
17
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 1.660 beoordelingen
Beoordeeld op 25 maart 2022

Om te beginnen met de positieve dingen. het hotel heeft een prachtige tuin. ligt heel centraal in Funchal en het ontbijt is prima.

Er zijn echter ook nogal wat negatieve dingen. De mensen bij de receptie zijn chagrijnig en onvriendelijk, op een jonge receptionist na, die was heel vriendelijk. Bij aankomst stond er een chagrijnige receptionist, die al begon met te zeggen dat het niet zeker was of onze kamer al klaar was (om zeven uur in de avond en een half leeg hotel). Ook gaf hij ons geen enkele informatie, zoals wifi-code et cetera. Toen we bij vertrek om een verlenging van de kamer vroegen vanwege een late vlucht was er een jonge receptioniste die ons gewoon uitlachte. Toen we vroegen of er een gelegenheid was om ons nog op te frissen, zei ze, de douche bij het binnenzwembad. Die is echter koud en er zijn geen handdoeken, toen begon ze nog harder te lachen.
De kamer is verouderd met een onhygiënisch tapijt op de vloer, ik heb er dan ook voetschimmel opgelopen. De tv staat voor de spiegel en voor de tv staat een stoel.
De meeste restaurants en bars zijn gesloten en wanneer ze wel open zijn, wordt niet gecommuniceerd.
Bij de receptie van het zusterhotel Miramar zijn ze wel heel vriendelijk. En ook het restaurant daar (slechts 2 dagen per week open) is heel goed.

Datum van verblijf: maart 2022
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Service
Bedank ErikaB530
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Pestana Palms, Guest Services / Front Office van Pestana Village, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 april 2022

Geachte mevrouw ErikaB530,

Wij willen u bedanken voor het geven van uw eerlijke mening over uw verblijf. Helaas hebben wij niet aan uw verwachtingen voldaan.

Wij willen u onze welgemeende excuses aanbieden voor het ongemak. Wij hebben kennisgenomen van alle genoemde problemen en zullen op basis hiervan op korte termijn verbeteringen doorvoeren.

Wij waarderen het dat u gekozen hebt voor een verblijf bij Pestana Village. We hopen dat u ons nog een kans geeft om onze hoge servicestandaarden te tonen en uw vertrouwen terug te winnen tijdens uw volgende bezoek.

Met vriendelijke groeten,
The Team from Pestana Village

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 14 november 2021

Wat verouderd hotel. Heeft een opknapbeurt nodig. Maar geweldige ligging. Super lief personeel en eten wat heerlijk! zwembad ook fijn en elke dag lagen de handdoeken voor het zwembad klaar. ATM in het hotel, ook handig

Datum van verblijf: oktober 2021
    • Locatie
    • Hygiëne
    • Service
Bedank E6027VJdianal
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Pestana Village Miramar, Guest Services / Front Office van Pestana Village, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 december 2021
Google-vertaling

Dear E6027VJdianal,

On behalf of our entire team at Pestana Village, we would like to thank you for taking the time to provide us with your feedback. Your opinion is crucial for us to continue improving our service and anticipate our Guests' needs.

It was a real pleasure for us to have you as our Guest, and we look forward to welcoming you again at Pestana Village.

Best regards,
The Team at Pestana Village

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 10 augustus 2019

Als lid van de Pestana familie zijn we in meerdere Pestana hotels geweest. Wat opvalt is dat we in alle hotels merken dat er veel achterstallig onderhoud is zoal los liggende tegels, badkamers die aan vervanging toe zijn, ligbedjes waar je eigenlijk niet op kunt liggen etc. De medewerkers zijn aardig en werken hard. Het ontbijt is goed maar eentonig. Buffet niet aan te raden. Tuinen zijn prachtig!!
Kamers zijn ruim, geen airco. Bedden keihard. Al met al: Pestana moet m.i investeren om mee te blijven spelen in deze markt.

Datum van verblijf: augustus 2019
Reistype: Reisde met familie
2  Bedank veraenrob
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Susana F, Gestor van Pestana Village, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 augustus 2019
Google-vertaling

Dear veraenrob,

Thank you for choosing Pestana Village and I appreciate that you took the time and effort to share your experience with us and sincerely apologize that we did not meet your expectations in certain areas.
We are disappointed to hear you didn’t find our accommodations offerings excellent, and we apologize for being unable to impress you in this aspect. Although we recognize some of our shortcomings, some improvement works are done each year.
On a positive note, we are glad that you have enjoyed our staff service.
Thank you once again for your feedback and we hope you can give us a second chance to host you at the Pestana Village Hotel.

Best Regards

Rui Feiteira
Manager

Rui Feiteira
Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 13 juli 2019

Goed verzorgd hotel. Ontbijt was goed en a la carte eten kan je er ook prima. Goede service van personeel. We hadden een mooie kamer met groot balkon en uitzicht. Verzorgde zwembaden en niet te massaal allemaal.

Datum van verblijf: juli 2019
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Pestana Hotel Group
Bedank I5676PVben
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Susana F, Diretor-Geral van Pestana Village, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 juli 2019
Google-vertaling

Dear Guest,
On behalf of the staff at Pestana Miramar Garden Resort Aparthotel, I would like to take the opportunity to personally thank you for your feedback and review. It is very important for us to know that you had a pleasant stay with us and that we were able to help you create beautiful memories. It was a pleasure having you with us.

We look forward to hosting you again soon at our hotel.

Best regards,

Rui Feiteira
Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 22 februari 2019

Pestana Village is een hotel waar wij al een keer of 8 zijn geweest. Het is prachtige gesitueerd in een mooie en goed onderhouden tuin waarbij je aan het zwembad heerlijk uit de wind kunt liggen zonder dat je weg waait! Bij binnenkomst krijgen wij tegenwoordig te horen "Welcome home", aangezien wij er al aardig thuis zijn. Het personeel is super vriendelijk en speciaal de Customer manager Micaela Nunes, maakt het de gasten prima naar de zin. De kamers zien er schoon uit en worden goed bijgehouden. Het zwembad is in prima staat van onderhoud. De poolstaff controleert dagelijks het zwemwater en zorgt dat er geen ongerechtigheden in het zwembad zijn te vinden. Er is alleen één dingetje, de prijzen aan de buitenbar zijn aan de forse kant. Gelukkig is er een supermarkt beneden aan de weg en kun je dus toch wel een betaalbaarder drankje aan het zwembad nemen. Voor de rest is het een prima hotel waar wij graag verblijven.

Datum van verblijf: februari 2019
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Ton F
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Susana F, Gestor van Pestana Village, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 februari 2019
Google-vertaling

Dear Ton F,

Thank you for your many visits and latest comments.
We were happy to know that our Hotel is always a fantastic experience. We are glad that through your return visits you feel well taken care, we believe that makes a huge difference.
We hope to welcome you in Madeira Island in the near future.

Kind regards,

Rui Feiteira
Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken