Gratis annuleren tot 13-10-22
Gratis annuleren tot 14-10-22
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Agoda.com
Hotels.comUS$ 123
PricelineUS$ 118
TravelocityUS$ 123
Beoordeeld op 27 maart 2022

Ontvangt bij receptie vriendelijk en vlotte incheck, koffers werden keurig naar kamer gebracht. Hadden een suite geboekt, welke aan onze verwachtingen voldeed. (persoonlijk kom het bed beter) Alles was schoon en werd zo ook bijgehouden door house keeping. Ontbijt uitstekend en voldoende aanwezig. Faciliteiten volop aanwezig. Kies een oneven kamer met zicht op baai, haven (Cruiseschepen) en deels zee.

Kamertip: Kies een oneven kamer met uitzicht op baai/haven met cruiseschepen, stad Funchal en deels zeezicht.
Datum van verblijf: maart 2022
Beatriz Freitas, Guest Services / Front Office van Pestana Casino Park, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 maart 2022

Beste gast,

Bedankt voor je mooie recensie, we hebben deze gedeeld met ons team en iedereen is erg blij met je opmerkingen en met het feit dat we je "de tijd van je leven" hebben kunnen bezorgen.
Het was een genoegen u als onze gast te hebben en we zullen blij zijn als u terugkomt.

Vriendelijke groeten
Unit's Manager

Beoordeeld op 4 maart 2022

Goede kamers, goed ontbijt, zeer vriendelijke medewerkers, mooie tuin, iets meer info over gebruik Pestana card zou welkom zijn, jammer dat restaurant ruimte te groot is voor het aantal mensen dat s’avonds van het diner gebruik maakt, dit zou op te lossen zijn door diner in kleinere ruimte.

Kamertip: Linkerzijde uitzicht op de cruiseschepen, rechterzijde rustiger
Datum van verblijf: februari 2022
Beatriz Freitas, Other van Pestana Casino Park, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 maart 2022

Dear Guest,

Thank you for spending the time to write a review regarding Pestana Casino Park! We are delighted that you enjoyed our rooms, breakfast, views and our customer service.

We hope to welcome you back soon!

Warm regards,
Unit Manager

Beoordeeld op 22 augustus 2021 via mobiele applicatie

Het was fantastisch in Pestana Casino Park. Als je daar een half jaar bent ga je tonnetje rond naar huis. Zo lekker ontbijt en diner met vriendelijk personeel. Puntje van kritiek mag altijd. Kamers ietwat gedateerd, bedden fantastisch, balkonzitje een beetje problematisch want je kijkt net tegen de rand aan van het balkon. De liften zijn soms ook problematisch door de drukte en niemand wil in deze coronatijd met elkaar in de lift staan. Fantastisch zwembad! Al met al een aanrader.

Datum van verblijf: augustus 2021
Sara Veríssimo, Owner van Pestana Casino Park, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 september 2021

Dear guest,

On behalf of our entire team at Pestana Casino Park, we would like to thank you for taking the time to provide us with your positive feedback.

We look forward to welcoming you again at Pestana Casino Park.

Kind regards,
The Management

Beoordeeld op 30 november 2019 via mobiele applicatie

Wij verblijven hier 1 week en zijn aangenaam verrast Een 5ster hotel voor een keurige prijs en uitstekende service. Zeer behulpzaam personeel met name de portiers, kamermeisjes en info desk. Goede bedden en prima ontbijt. Kamers zijn enigszins gedateerd, maar dat merk je alleen bij aankomst.

Datum van verblijf: november 2019
Park G, Diretor-Geral van Pestana Casino Park, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 december 2019

Dear Guest,

Thank you for posting a review regarding our hotel. We are truly happy to know that you most enjoyed our staff service, it is very important for us to know that your feel welcome when you visit us.

We hope to welcome you back soon in Pestana Casino Park.

Best regards,
Unit's Manager

Beoordeeld op 27 september 2019

Heerlijk hotel met zeer behulpzaam personeel. Tijdens en na ziekenhuisverblijf van reisgenoot, enorme ondersteuning gekregen. Geweldig!
Ruime kamer. Zeer uitgebreid ontbijtbuffet. Vanuit de verzorgde tuin/park met zwembad een geweldig uitzicht op de stad, haven en oceaan!

Datum van verblijf: september 2019
Park G, Diretor-Geral van Pestana Casino Park, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 september 2019

Geachte gast,

Hartelijk dank dat u de tijd hebt genomen om de ervaringen die u hebt gehad bij Pestana Casino Park met andere klanten te delen. We waarderen vooral de opmerking over onze werknemers, omdat we weten dat ze de belangrijkste zijn bij het leveren van de diensten, omdat het de mensen zijn die het verschil maken.

We kijken ernaar uit om uw gezin weer te ontvangen, zodat zij de ervaring kunnen herhalen.

Eenheidsdirecteur