8 personen bekijken dit hotel
Hotel WebsiteUS$ 448
TravelocityUS$ 347
FindHotelUS$ 365
Beoordeeld op 7 juli 2021

Quita da Casa Branca is een paradijs op aarde, temidden van een grote subtropische tuin met bijzondere bomen en planten. We verbleven in een mooie, ruime suite in het indrukwekkende Manor House met prachtig uitzicht vanuit vier hoge ramen op de tuinen. Het restaurant was uitstekend. Het personeel was super-vriendelijk en behulpzaam. De Quinta straalt klasse en stijl uit, echt een topper. Dank aan het personeel voor een onvergetelijke vakantie.

Datum van verblijf: juni 2021
Beoordeeld op 19 juni 2021 via mobiele applicatie

Buitengewoon
Fantastische personeels groep
Uitstekend restaurant en een onberispelijke hulpbron aan de receptie
Een tuin veel rijker dan de Jardim Botanical in Funchal
De kamers werden met zorg en hygiëne dagelijks in orde gebracht , proficiat en dank jullie allemaal

Wivine en Rudi

Kamertip: Juni , lijkt een zeer rustige periode
Datum van verblijf: mei 2021
Beoordeeld op 26 juli 2020 via mobiele applicatie

Deze quinta is echt een topper gelegen in een prachtige tuin. Dit is niet het grote megahotel maar een aangename plek met een veertigtal kamers in laagbouw waar men echt tot rust kan komen. De kamers zijn sober en strak ingericht maar zeer ruim en van alle confort voorzien inclusief goede bedden en een terras met ligzetels. Er is een mooi verwarmd zwembad en ook een kleine maar degelijke fitness. Het ontbijt is met bediening aan tafel met een uitgebreide keuze. Verder heeft deze quinta ook een restaurant waar men voor luch of diner terecht kan. Het hotel is op ong 20 minuten stappen gelegen van het centrum van Funchal en in de nabijheid zijn er voldoende restaurants. Verder is het personeel supervriendelijk en behulpzaam. Deze quinta is een Aanrader voor wie in eerste instantie een rustige vakantie zoekt, een echte aanrader.

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 13 augustus 2019

Zeer mooi hotel met een prachtige tuin. Het personeel is uitermate vriendelijk en behulpzaam, niemand uitgezonderd.
Mooie ruime kamers, zeer proper en gelijkvloers gelegen met een klein eigen terras dat uitgeeft op de tuin.
Het ontbijt kon voor ons iets uitgebreider, en de prijzen van de bar iets naar beneden, maar in de buurt genoeg café's en restaurants.
Zeker een aanrader.

Kamertip: Wij hadden een kamer op het einde van de gang zodat er wat minder doorgang was van andere gasten
Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 9 juli 2019

Supergoed,rustig hotel,mooie tuin met prachtige bloemen en bomen
Kamer ok,netjes,alles voorhanden,s avonds turndown
Superlekker ontbijt,niks teveel als je iets vraagt,
Half pension is 3 gangenmenu,de ene keer wat minder dan de andere,das persoonlijke smaak,ook dan mag je altijd voorkeur geven of iets veranderen

Datum van verblijf: juni 2019