Raymond D
Uccle, België

Dank voor het gezellige verblijf.

4,0 van 5 bollen27 okt 2023 beoordeeld
Vriendelijke crew. Prijs/kwaliteit verhouding zeer goed . Direct aan het strand (keien). .Avond animatie Zeer proper overal. Gratis shuttle naar Funchal. Kamers met parket op aanvraag. In slaap gewiegd door het geruis van de branding.
Datum van verblijf: oktober 2023
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 31 okt 2023
Dear Guest,

We were delighted to hear that your recent stay at Pestana Ocean Bay was delightful and that you thoroughly enjoyed your stay. Our team would like to thank you for your very kind feedback.

Many thanks for choosing Pestana Ocean Bay for your stay. We look forward to welcoming you again soon at our hotel.

Kind regards,
  • Trip.com
2.4 km van Pestana Ocean Bay All Inclusive Resort
Meer hotels in Funchal bekijken
Beoordeeld op 17 maart 2023

Personeel erg vriendelijk, ruime schone kamers. Maaltijden in buffetvorm afwisselend en zeer verzorgd. Verrast door een bubbeltje en een taartje ter gelegenheid van mijn verjaardag.
Gemakkelijk ook dat het hotel een gratis pendelbus naar het centrum van Funchal heeft.

Datum van verblijf: maart 2023
Pestana Bay, General Manager van Pestana Ocean Bay All Inclusive Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 maart 2023

Geachte heer/mevrouw ArdieR4,

Namens het hele team van Pestana Ocean Bay willen we u bedanken voor de tijd die u genomen hebt om uw positieve feedback te geven. Uw mening is zeer belangrijk voor ons, omdat we daarmee onze diensten kunnen blijven verbeteren en beter kunnen anticiperen op de behoeften van onze gasten.

Wij zijn blij dat we aan uw verwachtingen hebben voldaan. Het was een enorme eer u als gast te hebben en we kijken ernaar uit u in de toekomst weer te mogen verwelkomen bij Pestana Ocean Bay.

Met vriendelijke groeten,
het team van Pestana Ocean Bay

Beoordeeld op 3 augustus 2022 via mobiele applicatie

Twee dagen verbleven in het Pestana Ocean Bay. Het hele hotel is wat verouderd maar dat is meteen ook het enige minpunt. Alles is schoon, goed onderhouden. De kamers zijn ruim, bedden en douche goed, balkon met uitzicht op zee. De buffetten hebben veel keuze en worden constant goed bijgevuld. Live muziek en karaoke gezellig. Het a la carte restaurant heeft een kleine kaart en de bediening wil zo snel dat je na een uur weer buiten staat maar dat is ok. Genoeg ligbedden. Wij zijn geen echte all-inclusive fans maar hebben er met onze dochter van 13 zeker van genoten!

Datum van verblijf: augustus 2022
Pestana Bay, General Manager van Pestana Ocean Bay All Inclusive Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 augustus 2022

lieve gast,

Namens het hele team van Pestana Ocean Bay willen we u bedanken voor uw vriendelijke feedback.

Het is geweldig om te horen dat u een plezierig verblijf bij ons hebt gehad en dat we samen met u prachtige herinneringen hebben kunnen creëren.

We hopen u snel weer in ons hotel te kunnen begroeten!

Met vriendelijke groeten,
het team van Pestana Ocean Bay

Beoordeeld op 30 maart 2019

Zijn in dit hotel nu voor de elfde keer geweest en we moeten zeggen dit is nog steeds een uitstekend hotel op basis van all inclusive. Het personeel is zeer goed, behulpzaam en altijd even vriendelijk en de meesten spreken heel goed Engels en Duits. De kamers zijn uitstekend en altijd keurig schoongemaakt. Wij kunnen niet anders zeggen dat wij altijd zeer genieten van onze vakantie in dit hotel.

Kamertip: Alle kamers zijn uitstekend en hebben zeezicht
Datum van verblijf: maart 2019
PestanaBay, Diretor-Geral van Pestana Ocean Bay All Inclusive Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 april 2019

Dear Guest,

Thank you for choosing Pestana Bay for the 11th time! It was our pleasure to welcome you back! Thank you as well for your review on TripAdvisor, which is very special for us.

We are very glad to acknowledge your satisfaction once more and to know that year after year we always provide you a lovely stay. Thank you for every opportunity given and for all your kindness.

Looking forward for your next visit.
Best wishes,

Beoordeeld op 1 augustus 2018

positief : zeer grote kamer en ideaal gelegen aan de oceaan - mooie wandelingen mogelijk langs de kust - enige geluid waren de golven van de oceaan
minder positief: dit hotel is eerder niet geschikt voor all in - te weinig plaatsen aan het zwembad - zelfde ruimte werd gebruikt overdag als bar - zithoek en 's avonds als buitenrestaurant - we gingen 's avonds iets drinken in het de gedeelte van het hotel waar het zeer rustig was
de excursies van de touroperator - Tui - zijn ons zeer goed meegevallen zeker de Nederlandse dame die we als gids hadden
Funchal stad is zeker de moeite waard om te bezoeken en zeker de rit met de kabelbaan
Indien we Madeira opnieuw zouden bezoeken namen we een hotel dichter bij de stad gelegen en eerder half pension vermits er in de stad genoeg gelegenheden zijn om te eten

Datum van verblijf: september 2017
PestanaBay, Diretor-Geral van Pestana Ocean Bay All Inclusive Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 augustus 2018

Dear Guest,

Thank you for your preference and for your review on TripAdvisor, which deserved our best attention.

We are glad to know that you have enjoyed your holidays. Thank you for allowing us to provide you a lovely time.
We have also taken duly note of your comments, which will be forwarded to the department in charge.

Kind regards,

Beoordeeld op 27 november 2017

Goede kennis uitgenodigd voor geheel
verzorgde reis naar Madeira door TUI.
in Hotel Pestana Ocean Bay
Natuurlijk 2 aparte slaapkamers, dus
Suite bevestigd : Slaapkamer met 2 bedden
en woon slaapkamer met 2 bedden.
Bij aankomst gewone kamer met 2 bedden.
Schaamte naar mijn reisgenote.
Naar Balie medewerker gegaan, zag mijn
Tui bevestiging en zei „ O, U heeft een suite,
dan waarschuw ik TUI medewerkster. Na
lang wachten gesprek. „Het is toch een mooie
kamer” geen sorry, na 2 dagen kwam er mischien iets vrij.
Extra bed in de kamer laten plaatsen.
Kamer meubels in het keukenblok geplaatst.
Een rommelig geheel en een rommelig begin.
Tui Nederland gebeld , zij konden niets voor mij doen.
Na 2 dagen kwam een suite vrij met een slaapkamer
met 2 bedden, wel 2 badkamers. Gelukkig was
in de huiskamer een bank. Dus maar gebleven.
S’avonds merkten wij dat deze suite gelegen was
boven de zaal waar s’avonds luide „muziek” ten gehore werd gebracht
Slapen was voor 23,30 uur niet mogelijk.
Thuisgekomen TUI nederland gemaild en aangedrongen
op vergoeding van tenminste 2 nachten verschil gewone kamer
en suite. Mail terug , behandeling kan 10 weken duren. Na 10 dagen gebeld,
„waarom zo lang , zijn er veel klachten” , antwoord volmondig „JA.”
Veel gebeld ,met 4 verschillende dames contact gehad die kennelijk
niets van elkaar wisten. Na vele mails een mail gezonden naar de directie
en nu kreeg ik ruim 40 dagen na het indienen van mijn klacht de 54 euro op
mijn rekening. Niet een keer een verontschuldiging voor de nare beleving
en geen enkele compensatie behalve het puur zakelijke verschil in kamerpijs voor 2 nachten. TUI DISCOVER YOUR TEARS

Kamertip: Vergelijk bij aankomst je kamer met je boeking
Datum van verblijf: september 2017
PestanaBay, Diretor-Geral van Pestana Ocean Bay All Inclusive Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 november 2017

Dear Guest,

Thank you for your preference and comments on TripAdvisor, which deserve our best attention.

Please rest assure that we have taken duly note of all your remarks. We apologise for any inconvenience caused.

Best regards,