Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
13 personen bekijken dit hotel
Booking.com
US$ 349
Aanbieding bekijken
Gratis annuleren tot 30-03-23
Expedia.com
US$ 364
Aanbieding bekijken
Gratis annuleren tot 31-03-23
Destinia.com
US$ 315
Aanbieding bekijken
Gratis annuleren tot 31-03-23
Hotels.comUS$ 364
PricelineUS$ 326
HurbUS$ 379
alle 19 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (3.746)
Beoordelingen filteren
3.746 resultaten
Waardering van reizigers
2.261
1.116
262
66
41
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
2.261
1.116
262
66
41
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 3.746 beoordelingen
Beoordeeld op 8 juli 2022 via mobiele applicatie

Mooi en luxe hotel met vriendelijk personeel.
Je mag 2 x bij een ander aangesloten restaurant eten maar de pizzeria is waardeloos.
Ook hier heeft COVID zijn uitwerking gehad. Het sushi restaurant is gesloten en er is maar 1 receptie open. Verder alles prima.
Madeira is een fantastisch eiland!

Datum van verblijf: juli 2022
Reistype: Reisde met een partner
Bedank rickbF5099LC
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
ViDAMAR Resorts, Sonstige van VidaMar Resort Hotel Madeira, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 juli 2022
Google-vertaling

Dear Guest,

Thank you very much for your review. We are pleased that in general you had an enjoyable experience. The reception of another tower is used exclusively for private groups. Hopefully, you will have the opportinity to dine at our Japanese restaurant on your return trip to Madeira. Welcome back!

Kind regards,

Tatiana Danich
Guest Experience Ambassador Supervisor

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 1 juli 2022 via mobiele applicatie

We had an amazing stay at Vidamar Resort in Madeira. The service was verry good. We had Breakfast and Dinner included. We had a lot of choiche what you can eat. The staff was verry frendly and helpfull during our stay. Sadly my wife had an accident near Funchal Marina but when she was in the hospital the staff was helping me to feel my good in the hotel, also the staff (Susan) was helping me to have contact with the hospital. When my wife leaves the hospital everyone of the staff in the hotel was helping us.
We had a pleasant stay and the only thing i can say, Vidamar resort, you are amazing.

NL We hadden een fantastisch verblijf in het Vidamar Resort, de service was erg goed. We hadden Halfpension (ontbijt en Diner inclusief). Er was veel keuze wat je kon eten. Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam tijdens ons verblijf. Helaas kreeg mijn vrouw een ongeluk in de haven van Funchal. Tijdens haar verblijf in het ziekenhuis was het personeel erg behulpzaam en deden zij er alles aan om mij goed te voelen in het hotel. Ook heeft het personeel (in het bijzonder Susan) mij enorm goed geholpen om zaken met het ziekenhuis te regelen (zodat ik op bezoek kon komen). Toen mijn vrouw het ziekenhuis verliet hielp al het persoon om mijn vrouw zich comfortabel te voelen. Niks was te gek (zelfs een kussen meegekregen tijdens de terugvlucht ter ondersteuning van haar arm!!!). We hadden een prettig verblijf en het enige wat ik kan zeggen. Vidamar Resort, je bent geweldig. Ik kan iedereeen aanraden om naar Vidamar resort te gaan. Je krijgt waar voor je geld!

Datum van verblijf: juni 2022
Reistype: Reisde met een partner
Bedank 886andriesd
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
ViDAMAR Resorts, Sonstige van VidaMar Resort Hotel Madeira, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 juli 2022
Google-vertaling

Dear Guest,

Thank you very much for your positive feedback. We are pleased that you had an amaxing honeymoon experience. Hopefully, after a quick recovery, we will have the opportinity to welcome you back soon.

Kind regards,

Tatiana Danich
Guest Experience Ambassador Supervisor

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 3 januari 2022 via mobiele applicatie

Een heerlijk hotel waar een zeer vriendelijke en rustige sfeer hangt. Een staff die duidelijk zeer klant gericht is , orde , netheid en hygiëne. De kamers werden goed onderhouden. Heerlijk ontbijt met veel vers fruit, heerlijk binnen zwembad ,lekker
Diner en fabuleus oudejaarsdinner.

Kamertip: Be Smiling
Datum van verblijf: december 2021
Reistype: Reisde met een partner
1  Bedank paullemaire1
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
ViDAMAR Resorts, Outro van VidaMar Resort Hotel Madeira, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 januari 2022
Google-vertaling

Dear Guest,

Thank you very much for your positive review. We are pleased that you had a fantastic holiday with us. Welcome back!

Kind regards,

Tatiana Danich
Guest Experience Ambassador Supervisor

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 13 oktober 2021

Hier nu voor de derde x. Voorheen echt het 5 sterren gevoel gehad. Eten was super. Zowel ontbijt buffet , wat goed glutenvrij was, als diner. Helaas heeft Corona hier kennelijk het licht uitgedaan. De verlichting op gevel is kapot, buffet in avond zijn de smaken matig, eten niet echt warm, ontbijt summier vergeleken wat t ooit was.
Zwembad gaat achterstallig onderhoud vertonen als scheuren in beton, roest in zwembad reservoir waar water wegloopt en alg. Personeel loopt de benen onder lijf vandaan met als gevolg dat ze minder vriendelijk zijn. Voorheen werd je vrij snel opgevangen bij de deur en naar een gezellig gedekte tafel geleid. Nu is nagenoeg alles leeg en komt er pas bestek etc als je zit. Echt een afknapper voor ons. Geen vidamar voor ons meer.

Datum van verblijf: oktober 2021
Reistype: Reisde met een partner
Bedank mardeb87
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
ViDAMAR Resorts, Outro van VidaMar Resort Hotel Madeira, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 december 2021
Google-vertaling

Dear Guest,

Thank you very much for your return visit and detailed review. Your notes regarding the hotel facilities have been taken into account for improvement. We hope to welcome you back for the 4th time soon!

Kind regards,

Ricardo Sargo
Operations Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 12 september 2021 via mobiele applicatie

Een van de eerste dingen die me opviel toer we arriveerde was dat de verlichting van het hotel logo deels defect was. We werden ondergebracht in kamer 326 gelegen in toren 2 net boven het restaurant. Waar we dan ook met volle teugen mochten genieten van alle etensgeuren.

De kamer zelf was proper, alleen de airco werkte niet alsook 30% van de verlichting was defect.

Het gebruik van de zwembaden verliep ook niet zonder de nodige problemen.
Elke kamer heeft normaliter groene handdoeken, maar dat was men bij het inchecken vergeten te zeggen. Gevolg was dat we ter plaatse om een handdoek moesten vragen. Gebruikte handdoeken moeten aan het zwembad achtergelaten worden, ook hier wisten we van niets. De kamermeisjes vertikte het om deze mee te pakken uit de kamer bij het opkuisen van de kamer. En dumpte deze in het bidet!

Een opmerking aan de receptie over bovenstaande bracht geen verandering.
De handdoeken hebben daar 6 dagen gelegen, van een 5 sterren hotel verwacht ik wel dat klant koning is.

Het diner buffet was geen 5 sterren waardig, het ontbijt was dan wel prima.

Aan parking is er ook nog een acuut tekort, wie eerst komt eerst maalt!

Kamertip: Kies voor dit budget een ander echt 5 sterren
Datum van verblijf: september 2021
Reistype: Reisde met familie
1  Bedank Proximus638
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
ViDAMAR Resorts, Другое van VidaMar Resort Hotel Madeira, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 november 2021
Google-vertaling

Dear Guest,

Thank you very much for your feedback. It is a pity that your experience did not meet your expectations. More attention is being paid to the mentioned issues. We hope to be able to provide you a more enjoyable experience on your return visit.

Kind regards,

Tatiana Danich
Guest Experience Ambassador Supervisor

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken