jmeinen
Hoogeveen, Nederland

Geweldig

Beoordeling van Suite Hotel Eden Mar
4,0 van 5 bollen22 aug 2023 beoordeeld
Mooi resort, vriendelijk maar zakelijk personeel mooie kamer met fijne bedden. Handdoekservice voor het zwemmen en rituals producten in de badkamer. Restaurants en supermarkt in de directe omgeving. Funchal is prima te lopen maar taxi en bus is ook zo geregeld.
Datum van verblijf: augustus 2023
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenHygiëne
4,0 van 5 bollenService
4,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 29 aug 2023
Dear jmeinen,

Thank you so much for your review and classification! We are sure that we will soon have the privilege of welcoming you again to our beautiful Madeira Island, for another stay with this PortoBay Family!

With our best regards,

• Pestana Hotel Group
1.7 km van Suite Hotel Eden Mar
Meer hotels in Funchal bekijken
Beoordeeld op 12 augustus 2023 via mobiele applicatie

Heerlijk hotel met hele fijne en schone kamers. Het complex bestaat uit 3 hotels waar je van alle facciliteiten gebruik kunt maken. Wij zaten halfpension het eten is prima, maar naar ons idee wat saai en vaak hetzelfde vlees. Er zijn 2 binnenbaden, 2 buitenbaden en een kinderbad.

Ligging en locatie is top. Makkelijk om hiervan uit een excursie te doen en de wandeling naar Funchal old town is in 25 min goed te doen.

Datum van verblijf: augustus 2023
Lícia Ferreira, Serviços ao cliente/atendimento van Suite Hotel Eden Mar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 augustus 2023

Dear Miranda D,

We thank you for cooperating and sharing your opinion that is very useful for future guests.

We hope to have the privilege of welcoming you again soon!

Best Regards,

Beoordeeld op 20 mei 2023

Zeer mooi hotel met een zeer mooie infrastructuur.
Je kan overal rustig zitten in de prachtige tuin en zwemmen in een van de zeer goed onderhouden zwembaden, er is voor elk wat wils. Er wordt niet gedaan aan handdoek leggen want er is voldoende plaats.
De kamers zijn ruim, met groot terras en worden prima onderhouden.
De buffetten zijn heerlijk!
Een dikke pluim voor het uitstekend personeel!

Datum van verblijf: mei 2023
Lícia Ferreira, Serviços ao cliente/atendimento van Suite Hotel Eden Mar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 mei 2023

Dear Dagtripper,

We pride ourselves of serving our guests to the fullest and always make them feel at home. It was our pleasure to have you staying with us and we hope that we will soon have the opportunity to welcome you back to the Suite Hotel Eden Mar.

With our best regards,

Beoordeeld op 19 september 2022 via mobiele applicatie

Goede service. Personeel aan de receptie mogen iets vriendelijker zijn op 1 uitzondering na. Bij het inchecken geen kamer met zij of zeezicht terwijl dit wel in de reisgids stond vermeld. Gelukkig hebben ze dit de volgende dag rechtgezet door een nieuwe kamer met zeezicht. Top! Bij het kopen van vouchers voor 3 dagen buffet was het onduidelijk of de Bbq er bij zat. Bij navragen vertelde de ene medewerker wel en de andere niet. Dit was een minpunt. Voor de rest genoten van alles

Datum van verblijf: september 2022
Lícia Ferreira, Serviços ao cliente/atendimento van Suite Hotel Eden Mar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 september 2022

Dear Dianne V,

Thank you for your comments and for choosing The Suite Hotel Eden Mar.

It was a pleasure to have you staying with us and we hope to have the privilege of welcoming you again soon to our beautiful Madeira Island!

Best regards,

Beoordeeld op 22 mei 2022

Wij zijn een week in Porto Bay/Eden Mar verbleven en het prima naar ons zin gehad. Een prima kamer met koffie en thee faciliteiten heerlijke bedden en prima service. Ontbijt was heerlijk, eigenlijk te goed want erg verleidelijk om te veel te eten. Avondentertainment moet je van houden en vonden het zaaltje
eigenlijk wat minder geschikt, maar verder chapeau voor dit hotel.

Datum van verblijf: mei 2022
Lícia Ferreira, Serviços ao cliente/atendimento van Suite Hotel Eden Mar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 mei 2022

Dear fritsz2019,

It is so great to receive your compliments and to see how you have enjoyed your stay at the Suite Hotel Eden Mar. We are delighted that your words are an outcome of the effort, dedication and kindness that all our teams put in serving our guests.

Thank you for your choice and we hope to receive you again soon!

With our best wishes,

Beoordeeld op 20 mei 2022

Dit jaar zijn wij met onze kinderen en aanhang heerlijk op vakantie geweest op madeira.
Wij vonden het verblijf op het hotel met al zijn faciliteiten geweldig.
Wat het hotel te bieden heeft kan je niet in een paar regels verwoorden. De ambiance, de sfeer, de bediening in de restaurants, de service, de verzorging van de kamers geeft je een warm gevoel.
Al onze reisgenoten vonden het een geweldige ervaring, wij komen hier op zeker weer om opnieuw een fantastische vakantie te beleven op Madeira.

Datum van verblijf: mei 2022
Lícia Ferreira, Serviços ao cliente/atendimento van Suite Hotel Eden Mar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 mei 2022

Dear Kelder2022,

We would like to thank you for your lovely comments and for rating the Suite Hotel Eden Mar. We are glad to know that you had a wonderful stay with us on our beautiful Madeira Island. We appreciate your kind words and hope to have the privilege of welcoming you again soon.

With our best wishes,