19 personen bekijken dit hotel
Gratis annuleren tot 06-10-22
Gratis annuleren tot 07-10-22
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Trip.com
Gratis annuleren tot 30-09-22
Hotels.comUS$ 475
PricelineUS$ 602
TravelocityUS$ 475
Beoordeeld op 5 juni 2022

neem geen half pension, Het is veel beter in de omgeving te gaan eten er zijn restaurants genoeg in de omgeving en voor 7 euro kun je met taxi naar stadcentrum.
wifi is van heel goede kwaliteit.
Kwaliteit eten is geen hotel van 5 sterren waard.

Datum van verblijf: mei 2022
Guest Relations, Serviços ao cliente/atendimento van Hotel The Cliff Bay, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 juni 2022

Dear Mr.,

First of all, thank you for your comments. Your opinion is very important to us.

We shall carefully analyse the less positive points you mention regarding the restaurant meals.
Kind Regards

Beoordeeld op 7 januari 2022

Rustig genieten van alle onderdelen die worden geboden. Uitzicht op zee en tuin en genieten van Happy Hour. Zwembad op zeeniveau met een gezellig lunch restaurant. Goede restaurants waar heerlijke wijnen worden geschonken. Ook de huiswijn is een aanrader. Niet te druk. Stadscentrum op half uurtje lopen. ( is goed voor de caloriehuishouding.}
Zeker aanbevolen.

Datum van verblijf: december 2021
Guest Relations, Serviços ao cliente/atendimento van Hotel The Cliff Bay, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 januari 2022

Good afternoon,
Thank you for your comments and we hope to be able to see you again in the near future.
Regards,

Beoordeeld op 23 augustus 2021

Wij logeerden bij de buren reids palace dit behoefde geen woorden en is een van de beste hotels ter wereld en dan is het moeilijk ergens anders te gaan maar we waren bij julie zeer aangenaam verast we hadden een perfecte club sandwich een heel mooi zicht op de oceaan en vooral vriendelijke bediening ik heb ook eens een toer van het hotel gedaan en vond het prachtig elk personeelslid dat ik tegen kwam zij vriendelijk goeie dag ook het restaurant voor s avonds zag er zeer stijlvol uit nu als ge bij reids logeerd geloof me een ander hotel nemen is dan een risico op madeira maar julie hotel dat zou ik zeker durven mijn vrouw en ik hadden er een goed gevoel

Kamertip: Min review is van een tijdje geleden hoor maar wou het toch even zeggen
Datum van verblijf: september 2020
Guest Relations, Serviços ao cliente/atendimento van Hotel The Cliff Bay, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 september 2021

Dera Guest,
Thank you for your comments and for choosing our hotel. It was a pleasure to have you with us and we hope to see you again soon.

Beoordeeld op 30 december 2019 via mobiele applicatie

De ideale plek om de batterijen op te laden. Een prachtig uitzicht, een mooie tuin, verzorgde zwembaden, een mooie kamer, kortom overal genoeg ruimte om te genieten. Een professioneel en supervriendelijk team zorgt ervoor dat je niks tekort komt.
Kers op de taart is een etentje bij Il Gallo d’Oro.

Datum van verblijf: november 2019
TheCliffBayTeam, The Cliff Bay Team van Hotel The Cliff Bay, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 januari 2020

Dear Guest,
We would like to thank you for the time you spent giving us your opinion of your experience at our hotel. We are very pleased to hear that you had a pleasant stay with us. We hope to see you again soon.
Best regards,

Beoordeeld op 11 oktober 2019 via mobiele applicatie

Hotel Cliff Bay is het beste hotel op Madeira !
De service van al het personeel is zeer vriendelijk en de kamers ,met zicht op Funchal-Bay en de zee zijn geweldig .
Het hotel is misschien wat gedateerd,,maar daardoor ook zeer gemoedelijk.
Goed restaurant met thema-buffet avonden,maar a la carte is ook mogelijk.
Wij gaan snel weer terug .
Madeira heeft een schitterende natuur !

Datum van verblijf: september 2019
TheCliffBayTeam, The Cliff Bay Team van Hotel The Cliff Bay, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 oktober 2019

Dear Mrs,Marion
Thank you for your feedback. Nothing makes us happier than meeting the expectations of our guests. We have taken note of your suggestions and we will do everything to make your stay even better next time.
We hope to enjoy your company soon at a PortoBay hotel.