Hans D
Schoten, België

Topervaring voor reizigers die houden van rust en betaalbare luxe

5,0 van 5 bollen4 weken geleden beoordeeld
Een 5 sterren-hotel dat werkelijk beantwoordt aan 5 sterren.
Eén topligging met zicht op Funchal en de Atlantische oceaan.
Topservice met een “conciërge“ die heel professioneel te werk gaat.
Rustig gelegen kamer op gelijkvloers in het “oude”gebouw te midden van een prachtig aangelegde tuin. Diner in het sterrenrestaurant en het Italiaanse resto.
Zeer verzorgd ontbijt.
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Geen aanbetaling vereist
0.9 km van Reid's Palace, A Belmond Hotel, Madeira
Restaurant
Meer hotels in Funchal bekijken
Beoordeeld op 7 mei 2023

Enorm genoten van een week vakantie in dit hotel.

Een prachtige locatie, begin mei werd al volop in de zee gezwommen, heerlijke zwembaden en goed eten.
Al het personeel doet er alles aan om het de gasten enorm naar de zin te maken. Een hele bijzondere ervaring om hier te mogen verblijven.

In de avond genoten we van het mooie pianospel tijdens het eten! De rondleiding in de bijzondere tuin vol bloemen is een aanrader.

Veel dank!

Datum van verblijf: mei 2023
Ciriaco Campus, Other van Reid's Palace, A Belmond Hotel, Madeira, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 mei 2023

Dear mcmappels,

Hope this message finds you well.

I would like to thank you very much for taking the time for sharing your review, and above all I would like to thank you, also on behalf of the Reid's Palace Team for the words of vote you reserved for us. These types of comments are indeed the greatest motivation and payback for the efforts we undertake to walk the extra mile to satisfy our guests.

We all look forward to welcoming you back soon.

Best regards,

Reid’s Palace
a Belmond Hotel

Beoordeeld op 4 maart 2020 via mobiele applicatie

Zeer goed 5* hotel! Zeker in mijn top 10 van de top hotels waar ik geweest ben. Vooral het uitzicht en de ambiance zijn geweldig. Alhoewel het grootste deel van het hotel niet oorspronkelijk is, ademt het toch de sfeer van (heel) vroeger.
Wij hadden een heerlijke kamer op de 9e verdieping van het oudere deel van het hotel; erg gaaf. Super uitzicht en eigen balkon. Leuk om door het hotel labyrint naar het ontbijt te lopen.
Het ontbijt is erg goed.
De high tea vond ik qua uitzicht geweldig maar qua sandwiches en scones niet gedenkwaardig.
De staf bij de receptie heeft veel kennis, is vriendelijk en doet alles om het je naar de zin te maken. Men heeft ons gematst.
Ik kom hier graag terug. Aanbevolen.

Datum van verblijf: februari 2020
Ciriaco C, Direttore generale van Reid's Palace, A Belmond Hotel, Madeira, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 maart 2020

Geachte D552AGroberts,

Hartelijk dank voor uw bezoek aan ons hotel en voor het delen van uw recensie. We zijn blij om te horen dat u een positieve ervaring hebt gehad en kijken uit naar uw volgende bezoek!

Met vriendelijke groeten,

Belmond Reids Palace Madeira

Beoordeeld op 10 november 2019 via mobiele applicatie

Tijdens onze vakantie hadden we het geluk om hier te mogen verblijven. Zelden zo geweldige ervaring gehad. Als je aankomt rijden oogt het wat gedateerd maar dit gevoel wordt gelijk weggenomen als je binnen komt. Een prachtige ligging met geweldig uitzicht, wat centraal staat in het hele hotel. De mooie tuin maakt dit plaatje compleet. De mensen zijn een voorbeeld van gastvrijheid wat uiteindelijk het meeste bijblijft tijdens ons heerlijke verblijf. Een echte aanrader als je van klassiek chique houdt.

Datum van verblijf: november 2019
Ciriaco C, General Manager van Reid's Palace, A Belmond Hotel, Madeira, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 november 2019

Geachte 902jaapn,

Ik zou U graag willen bedanken dat U de tijd heeft genomen om uw recensie te delen met ons, dit wordt zeer op prijs gesteld.
Wat fijn dat U voor ons heeft gekozen als hotel en wat goed om te horen dat U heeft genoten van uw verblijf bij Reids Palace.
We kijken ernaar uit om U weer snel te verwelkomen in Belmond Reids Palace.

Belmond Reids Palace

Beoordeeld op 4 augustus 2019 via mobiele applicatie

We hebben een heerlijke afternoon tea genoten. Wel opletten voor de gevraagde dresscode (geen short en geen t-shirt). Alles was tot in de puntjes verzorgd. De afternoon tea in JW Marriott Grosvenor House London was van een nog beter niveau, maar voor Madeira zeker ok.

Datum van verblijf: augustus 2019
Ciriaco C, General Manager van Reid's Palace, A Belmond Hotel, Madeira, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 augustus 2019

Dear Frankworldtraveler2,

I sincerely thank you, on behalf of our staff, for visiting us and for the lovely comments you've shared.

We are pleased to know that you had a delightful experience at our Afternoon Tea. Your valuable feed is much appreciated, as it encourages us to keep working hard to improve our service and continue to deliver memorable experience to all our clients.

We hope to welcome you back soon.

Best Regards,

Belmond Reid's Palace

Beoordeeld op 25 augustus 2017

Geweldig hotel in Engelse stijl met prachtige kamers. Sublieme service en dito kamers. High tea op het balkon zeker een aanrader. Zwembad en spa heerlijk om te relaxen. Restaurant van wereldklasse welke je niet mag overslaan.

Kamertip: Boek geen Charming Room deze zijn erg klein.
Datum van verblijf: september 2016