8 personen bekijken dit hotel
Leg de laagste prijs van deze websites vast
Booking.comUS$ 617
Hotels.comUS$ 618
TravelocityUS$ 618
Destinia.comUS$ 629
Trip.comUS$ 627
Orbitz.comUS$ 618
Beoordeeld op 10 november 2019 via mobiele applicatie

Tijdens onze vakantie hadden we het geluk om hier te mogen verblijven. Zelden zo geweldige ervaring gehad. Als je aankomt rijden oogt het wat gedateerd maar dit gevoel wordt gelijk weggenomen als je binnen komt. Een prachtige ligging met geweldig uitzicht, wat centraal staat in het hele hotel. De mooie tuin maakt dit plaatje compleet. De mensen zijn een voorbeeld van gastvrijheid wat uiteindelijk het meeste bijblijft tijdens ons heerlijke verblijf. Een echte aanrader als je van klassiek chique houdt.

Datum van verblijf: november 2019
Ciriaco C, General Manager van Reid's Palace, A Belmond Hotel, Madeira, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 november 2019

Geachte 902jaapn,

Ik zou U graag willen bedanken dat U de tijd heeft genomen om uw recensie te delen met ons, dit wordt zeer op prijs gesteld.
Wat fijn dat U voor ons heeft gekozen als hotel en wat goed om te horen dat U heeft genoten van uw verblijf bij Reids Palace.
We kijken ernaar uit om U weer snel te verwelkomen in Belmond Reids Palace.

Belmond Reids Palace

Beoordeeld op 4 augustus 2019 via mobiele applicatie

We hebben een heerlijke afternoon tea genoten. Wel opletten voor de gevraagde dresscode (geen short en geen t-shirt). Alles was tot in de puntjes verzorgd. De afternoon tea in JW Marriott Grosvenor House London was van een nog beter niveau, maar voor Madeira zeker ok.

Datum van verblijf: augustus 2019
Ciriaco C, General Manager van Reid's Palace, A Belmond Hotel, Madeira, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 augustus 2019

Dear Frankworldtraveler2,

I sincerely thank you, on behalf of our staff, for visiting us and for the lovely comments you've shared.

We are pleased to know that you had a delightful experience at our Afternoon Tea. Your valuable feed is much appreciated, as it encourages us to keep working hard to improve our service and continue to deliver memorable experience to all our clients.

We hope to welcome you back soon.

Best Regards,

Belmond Reid's Palace

Beoordeeld op 25 augustus 2017

Geweldig hotel in Engelse stijl met prachtige kamers. Sublieme service en dito kamers. High tea op het balkon zeker een aanrader. Zwembad en spa heerlijk om te relaxen. Restaurant van wereldklasse welke je niet mag overslaan.

Kamertip: Boek geen Charming Room deze zijn erg klein.
Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 20 juli 2017 via mobiele applicatie

Zeer aangenaam verblijf in dit prachtig hotel.Een klassiek hotel in Engelse stijl.
Uitgebreid en lekker ontbijt.
Goede ligging.
Zeer proper en verzorgd.Mooie tuin.
Grote zwembaden.
Vriendelijk en attent personeel.

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 13 april 2017 via mobiele applicatie

Wat een prachtige plek
Gebouwd op een uitstekende klif met tropische tuinen rondom
In en in brits
Onberispelijke service
Smaakvol ingericht
Uitstekende voorzieningen
Een plek om weldadig tot rust te komen.
Vergeet niet de high tea op het terras!

Datum van verblijf: april 2017
CiriacoCampus, General Manager van Reid's Palace, A Belmond Hotel, Madeira, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 april 2017

Dear Spaanse,

Thank you very much for visiting us and for your nice comments, we are glad to read that we have been able to meet your expectations!

We hope to have the pleasure of welcoming you back here to the Belmond Reid's Palace in the nearest future.

Belmond Reid’s Palace