“Vreselijk!!!!”

Geclassificeerd als nr. 113 van 783 Restaurants in Funchal
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Niet naar toe gaan!! Vreselijk. Ik kan normaal echt wel wat hebben en ik geef bijna nooit 1 ster. Maar dit restaurant heeft het verdiend. Ik had een vegetarische salade besteld en kreeg deze samen geserveerd met een andere tafelgenoot. Aangezien we met zijn vieren waren hebben we gewacht met eten. Na 5 min kwam de ober naar mij toe en pakte die mijn salade af. Deze zag ik 15 seconden later naar de buren gaan. Vervolgens kreeg de rest van de tafel wel hun eten, maar had ik nog altijd geen nieuwe salade gekregen. Na een lange tijd kreeg ik eindelijk een salade. Deze zag er niet uit vergeleken met de salade die ik eerst had. Ze hadden maar wat tomaten uien en vieze plastice kaas op mijn bord gelegd. Er zat niet eens dressing op. Vervolgens was een tafelgenoot haar pasta aan het eten en vond ze een insect in de pasta. Dit heeft ze aangegeven en zou doorgegeven worden aan de kok. Uiteindelijk kregen we te horen dat dit een peper korrel was. Maar er zaten poten aan!!! Zoon bijzondere peperkorrel heb ik nog nooit gezien. We hebben de kok gezien en hij had geen haarnetje en geen mondkapje op en dat in tijden van corona. We kregen van al deze ongemak geen excuses aangeboden en ook geen korting. Zeer onacceptabel en niet professioneel. Ik heb zoiets dan ook nog nooit meegemaakt.

Datum van bezoek: juli 2021

6 oktober 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

De tenderloin beef on skewer is super, veel, maar goed. Leuk lokaal tentje met aardig personeel! Uitzicht is ook geweldig

Datum van bezoek: oktober 2020
23 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten, goede service, vriendelijk en oplettend personeel. Heel mooi uitzicht over de zee en dit alles zeer betaalbaar. Zeker een aanrader!

Datum van bezoek: april 2019
4 april 2019 beoordeeld

De bediending is aardig. Je hebt een fraai uitzicht. De olijven zijn niet stevig en smakeloos. De voorgerechten (soep en meloen met ham) zijn goed. De kip was te droog maar wel goed gekruid. Het rundvlees was wat droog maar door de ananas en de zwarte boontjes smaakte he toch goed. We hadden als bijgerechten halve porties groente (slecht) en friet (goed) besteld. Maar zelfs de halve porties kregen we met zijn tweeën niet op. Als nagerecht hadden we ananas (goed) en caramel pudding (redelijk).

Datum van bezoek: maart 2019
6 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben daar nu 2 x gegeten en beiden op het terras met uitzicht over de stad Funchal. Prachtig uitzicht. Een maal vis en een maal de de prachtige rundvlees spies, wat een feest mooi mals vlees en heerlijk gekruid.

Datum van bezoek: augustus 2018

In Zarcos geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.