Ron H

Een geweldig hotel voor een fijn vakantie gevoel

Beoordeling van Savoy Palace
5,0 van 5 bollen29 jun 2023 beoordeeld
Een geweldig hotel zeer gastvrij er komt je aan niets tekort goed ontbijt en als je wil met bubbels de restaurants zijn er goed en als je jarig bent word je nog verrast ook
Ik zou er graag nog eens terug komen
Datum van verblijf: juni 2023
Kamertip: Gewoon lekker genieten van alle luxe
Reistype: Bezocht met een partner
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
4,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
0.8 km van Savoy Palace
  • Tripadvisor
0.4 km van Savoy Palace
Meer hotels in Funchal bekijken
Beoordeeld op 2 april 2023

Met een reisbureau boekten wij dit hotel. Belangrijkste reden was het zwembad. 80 meter en dit was heerlijk om onze banen te kunnen zwemmen en zo mooi! Bij vertrek, kunnen we zeggen dat we nog veel meer redenen hebben waarom we terug willen. Het hotel is echt top. Alles is geweldig. Prachtig, service te goed, de kamer (groter dan onze huiskamer), de zonnebedden, rooftop zwembad, de cocktails, alle kleine dingen die voor je gedaan worden, …
Ook heerlijk gegeten in het restaurant Pau de Lume.
Slechts 1 kleine tip; soms kun je ook te vriendelijk zijn. Bijna al het personeel had een oprechte vriendelijkheid, wat niet aan te leren is. Het personeel dat het niet heeft zou ik bescheidenheid aanleren.
We komen zeker terug naar dit prachtige hotel!

Datum van verblijf: maart 2023
Beoordeeld op 24 februari 2023 via mobiele applicatie

+ heel vriendelijk personeel zowel receptie als overal, lekker eten, mooie inrichting, prachtig uitzicht, netjes en verzorgd, mooie en verzorgde Spa. Rooftop bar is fantastisch.
- bed te hard voor ons, badjas had gele rand aan de mouw, verse badhanddoek met vuile plekken op. Live optreden s’avonds in bar was ondermaats

Datum van verblijf: februari 2023
Beoordeeld op 15 februari 2023 via mobiele applicatie

Vriendelijk personeel, de kamers zijn comfortabel en alles is zeer schoon. Keuze uit verschillende, prima restaurants. Ook het eten in het buffetrestaurant is van zeer goede kwaliteit. Terras (inclusief bediening aan tafel) met live muziek in de avond en een mooie bar op de bovenste etage.

Datum van verblijf: augustus 2022
Savoy Palace, Diretor-Geral van Savoy Palace, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 maart 2023

Dear Valued Guest,

Warm greetings from Savoy Palace!

Thank you very much for the high rating as well as the words of appreciation towards our hotel's facilities and staff. We are delighted to know the confort of the rooms as well as our variety of restaurants enhanced your overall experience.

We are also pleased to learn that our excellent food, gladly cooked by our Chefs, has given your stay an undeniable value.

We do hope you will choose the Savoy Palace as «your home away from home» whenever your future travel plans bring you back to Madeira Island.

Warm regards,
José António Pereira
General Manager

Beoordeeld op 24 september 2022

Het hotel straalt een en al luxe uit. Wij hadden een van de goedkopere kamers en deze was al prachtig! Alles marmer, heerlijke douche, zalige bedden, 2 tv's en een mooi balkon. De schoonmaak is erg goed. 's Avonds komt men nog een keer langs voor de turn-down service, chocolaatje op je bed, handdoeken weer gewisseld enz. In een woord geweldig! Ook de check in en check out verliepen voorspoedig. Je betaalt echter wel voor al deze luxe. Een fles water kost bijvoorbeeld 6 euro en bovenop alles wordt direct 10% fooi opgeteld. Uiteraard kun je dit van de rekening laten verwijderen maar ik denk niet dat het personeel daar blij van wordt. Wij hebben een keer de lunch gebruikt in het Almeida restaurant maar dit was echt slecht. Zeker voor het geld dat je er voor betaald.
Het zwembad beneden is ontzettend mooi en heeft een heerlijke temperatuur. Maar zelfs in dit hotel worden handdoeken gelegd 's morgens vroeg. Dat verwacht je gewoon niet.
Men heeft een perfecte oplossing gevonden voor het verjagen van duiven en zeemeeuwen, zodat je rustig op je bedje bij het zwembad kan liggen en op je gemak buiten kunt ontbijten. Er loopt iemand rond met een Harris havik. Deze is er dus niet om foto's met toeristen te maken!! De havik mag af en toe rondlopen en vliegen. Heel apart maar zéér doeltreffend.
Oftewel, als je het je kunt veroorloven dan is dit hotel absoluut de moeite waard!!

Datum van verblijf: september 2022
Beoordeeld op 12 september 2022

Hadden 2 jaar geleden al geboekt maar door Corona steeds moeten opschuiven maar was wachten meer dan waard..mooie ruime kamers, luxueuze afwerking overal in hotel, personeel attent.
Enig minpuntje..handdoeken leggen aan zwembad kan volgens mij niet voor dit soort hotel

Datum van verblijf: september 2022
Savoy Palace, Diretor-Geral van Savoy Palace, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 december 2022

Dear Valued Guest,

Warm greetings from Savoy Palace!

Thank you ever so much for taking time in posting your positive review. We are delighted you enjoyed your stay with us and that our staff's services and room met with your satisfaction. It is good to know we contributed for a relaxing holiday experience and thank you for your preference.

We look forward to welcoming you again soon!

Warmest regards,
Jose António Pereira General Manager