Hannie G
Landgraaf, Nederland

Super lokatie en super hotel

Beoordeling van Se Boutique Hotel
5,0 van 5 bollen27 mei 2023 beoordeeld
Favoriet van het hotel
Super fijn en schoon hotel en zeer behulpzame medewerkers
Kussens zijn helaas erg zacht en erg warm , bed was verder prima
Service is uitstekend
Heel uitgebreid ontbijt en schitterend dakterras met bar en uitzicht
Datum van verblijf: mei 2023
Reistype: Bezocht met een partner
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 30 mei 2023
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback over uw verblijf in ons hotel te delen. We zijn blij om te horen dat u ons hotel als super aangenaam en schoon heeft ervaren, en dat onze medewerkers zeer behulpzaam waren.
We waarderen uw opmerkingen over de kussens. We begrijpen dat persoonlijke voorkeuren voor kussen stevigheid kan variëren, en we verontschuldigen ons als de verstrekte kussens waren niet naar uw wens. We zullen zeker nota nemen van uw feedback en onderzoeken hoe we in de toekomst een verscheidenheid aan kussenopties kunnen aanbieden om beter tegemoet te komen aan de voorkeuren van onze gasten.
Het is heerlijk om te weten dat u het bed uitstekend vond, en we zijn blij dat u genoten heeft van ons uitgebreide ontbijt en het prachtige dakterras met bar en prachtig uitzicht.
Dank u voor uw vriendelijke woorden. We hopen het genoegen te hebben u weer in ons hotel te mogen verwelkomen.
Wij wensen u het allerbeste!
Met vriendelijke groet, Ana Brazão- SBH
  • travelup.com
4.0 km van Se Boutique Hotel
Meer hotels in Funchal bekijken
Beoordeeld op 5 juni 2022

Wij hadden een kamer vlakbij het dakterras met een klein dakraam. Goed luchten is daardoor noodzakelijk.opletten dat het niet inregent.
Erg vriendelijke medewerkers en zeer behulpzaam. Gezellig dakterras met leuke barkeeper. Uitgebreid ontbijt,heel gevarieerd.
Vanuit het hotel alles makkelijk lopend te bereiken.
Een aanrader.

Datum van verblijf: mei 2022
SBH Se Boutique Hotel, Diretor-Geral van Se Boutique Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 juni 2022

Hartelijk dank voor uw beoordeling. We zijn verheugd dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons. Uw woorden zullen worden doorgegeven aan alle medewerkers. Ons belangrijkste doel is om onze gasten zich thuis te laten voelen vanaf het moment dat ze het hotel binnenkomen. Onze Barman Rui is inderdaad uitstekend en we zijn erg blij dat je genoten hebt van ons prachtige terras en het unieke uitzicht over Funchal. Onze locatie, zoals aangegeven, is uitzonderlijk om elke hoek van de stad te ontdekken. Bedankt voor het benadrukken van de verscheidenheid en kwaliteit van ons ontbijt. We hopen je in de toekomst weer te zien. Vriendelijke groeten, Priscila Almada

Beoordeeld op 17 augustus 2021 via mobiele applicatie

Heel lief schattig en schoon hotelletje ik t beste deel van de oude stad van Funchal. Super vriendelijk personeel, alles schoon, goeie bedden en n prima ontbijtje. Verwacht geen luxe maar voor n paar dagen Funchal een super goeie keuze. De gangen zijn wat gehorig en de bedden niet super nieuw. De rooftop bar met uitzicht over de oude stad maakt veel goed !

Datum van verblijf: augustus 2021
SBH Se Boutique Hotel, Diretor-Geral van Se Boutique Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 augustus 2021

Hartelijk dank voor uw woorden! Wij vinden het belangrijk dat onze gasten zich thuis voelen. We zijn blij dat je genoten hebt van het hotel en ons personeel, evenals van onze prachtige bar met terras. Wat betreft bed en geluid, uw opmerking wordt voor analyse doorgestuurd naar de administratie. Nogmaals bedankt en we hopen je snel te zien! Met vriendelijke groet, Priscilla Almada

Beoordeeld op 30 april 2020 via mobiele applicatie

Wij komen daar altijd het laatste weekend voor Kerst en soms nog in het voorjaar, spreken we af met vrienden die op het eiland wonen.Het personeel is bijzonder vriendelijk.de kamers zijn sfeervol ingericht, mooi beddengoed,TOP en schoon, flesje water, koffie en thee, op de kamer.de bar op het dakterras is heel gezellig, mooi uitzicht, kortom altijd een prettige verblijf.

Datum van verblijf: december 2019
André Gonçalves, General Manager van Se Boutique Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 oktober 2020

Good Afternoon. Thank you so much for your review. Every day we do our best so the guests can feel like they are at home. It is always a privilege to have you nearby the Christmas season or another time. Hope to see you soon. We wish you all the best.

Beoordeeld op 9 juni 2019

Super behulpzame, vriendelijke medewerkers.
Goed ontbijt, in een flink groen gekleurd restaurant!
Geweldig dakterras met goede barkeeper, expert in cocktails!

In het weekend kun je wel wat last hebben van geluid van de live muziek op straat!

Kamertip: TV niet de hele tijd automatisch aan laten springen als je de sleutel in houder steekt!
Datum van verblijf: juni 2019
André F, Manager van Se Boutique Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 juni 2019

Dear Guest,

Greetings from Sé Boutique.

On behalf of all team, I would like to thank you for taking some of your time to share your experience with us.

I have shared your amazing feedback with all team and we look forward to welcoming you again soon.

Best regards from all of us,
Sales Director,
André Gonçalves

Beoordeeld op 3 mei 2019

aangenaam hotel, goede ligging, vriendelijk personeel
enkel de ontbijtzaal was wel erg groen:-)
ontbijt was uitgebreid, ruime kamers, mooi terras op 5de verdieping met uitzicht over de 4 windstreken
rustig gelegen ook, je hoorde wel de optredens die bezig waren op het strand, maar dat is ook niet te vermijden, door de ligging hoorde je de muziek zelfs tot in Monte

Datum van verblijf: april 2019
Sé B, Gestor de Front Office van Se Boutique Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 mei 2019

Good afternoon. Thank you so much for your review!
We appreciate your words on our hotel. It is indeed an excellent place to rest and at the same time live everything that the downtown area of Funchal has to offer. There is always something happening!
As for your remark on the breakfast room, green was the colour chosen because it is the colour of nature, also something Madeira is very famous for.
We hope to see you again in a future opportunity.
Best regards on behalf of the entire Sé Boutique Hotel team.
The Front Desk Manager,
Laura Henriques.