Conny M
Zuidland, Nederland

We komen zeker terug!

Beoordeling van Pestana Promenade
5,0 van 5 bollen30 okt 2023 beoordeeldvia mobiele applicatie
Mooi hotel met een prachtig uitzicht over de oceaan. Heel vriendelijk personeel, ontbijt was lekker. Ook een paar keer s’avonds gegeten. Ook heel lekker. We zaten op de eerste verdieping met uitzicht op zwembad en oceaan. Adembenemend!!
Datum van verblijf: oktober 2023
Kamertip: We hebben Prive transfer van en naar het vliegveld gedaan. Aanrader! En hier kan men online...
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
Dalila Rodrigues, Owner van Pestana Promenade, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 6 nov 2023
Geachte heer/mevrouw Conny M,

Bedankt voor uw feedback over uw verblijf bij Pestana Promenade. We zijn blij om te horen dat u hebt genoten van de ervaring en de toegewijde, attente en professionele dienstverlening van ons team. Uw reactie vervult ons met trots en is een beloning voor onze voortdurende inspanningen om onze dienstverlening te verbeteren en voor ons streven naar perfectie.

Het was een waar genoegen u als gast in ons hotel te hebben. We danken u voor uw verblijf bij Pestana Promenade, en we hopen u snel weer te kunnen verwelkomen.

0.4 km van Pestana Promenade
1.2 km van Pestana Promenade
1.9 km van Pestana Promenade
Meer hotels in Funchal bekijken
Beoordeeld op 3 september 2023 via mobiele applicatie

Het is echt een prachtig hotel. We werden warm onthaalt en kregen bij aankomst een lekker Madera wijntje tijdens inchecken.
Het personeel is heeeel vriendelijk! Nemen alle aandacht voor je en proberen ook wat Nederlandse woordjes, heel grappig.
Onze kamer zit op de eerste etage met zeezicht en is heel mooi, schoon, luxe en groot. Bedden groot en comfortabel. Elke dag schoonmaak en schone handdoeken zowel voor douchen als zwembad. Geen last van herrie om ons heen. En hier is de beste Wifi die wij tot nu toe ooit in een hotel hebben ervaren.
Ontbijt is heel uitgebreid en lekker, altijd bijgevuld en vers.

Datum van verblijf: september 2023
Dalila Rodrigues, Owner van Pestana Promenade, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 september 2023

Geachte heer/mevrouw Zeneb M,

Beoordeeld op 22 augustus 2023

We hebben niets dan lof voor dit fantastische hotel. De ligging, de tuin, het vriendelijke personeel in het bijzonder de zwembadjongen die zijn uiterste best doet. Elke ochtend bij het ontbijt worden we begroet door het management met de vraag naar onze dag en ons verblijf. Het uitzicht vanaf het balkon, het restaurant en de prachtige tuin is adembenemend. Madeira is een heel mooi eiland, het verblijf maakte het een heerlijke vakantie voor ons.

Datum van verblijf: augustus 2023
Dalila Rodrigues, Owner van Pestana Promenade, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 augustus 2023

Geachte mevrouw tine B,

Beoordeeld op 31 augustus 2022

Iets verouderd hotel qua inrichting echter dit is het enige negatieve. Lekker eten, super vriendelijke staff, behulpzaam en je krijgt waar voor je geld. Als we terug komen naar Madeira is het sowieso hier!
Het zwembad is zeer proper en word goed onderhouden, het eten in breezes en op de deck bar is heel lekker. Buffet bij ontbijt en avondeten wordt goed bevoorraad.
Wij raden het aan vanuit onze ervaring!

Datum van verblijf: augustus 2022
Dalila Rodrigues, Owner van Pestana Promenade, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 september 2022

Geachte heer DieterTravels90,

Namens het hele team van Pestana Promenade willen we u bedanken voor uw vriendelijke feedback.

Het is geweldig om te horen dat u een plezierig verblijf bij ons hebt gehad en dat we samen met u prachtige herinneringen hebben kunnen creëren.

We hopen u snel weer in ons hotel te kunnen begroeten!

Carlos Santos
Direktor

Beoordeeld op 26 juni 2022 via mobiele applicatie

Schoon en mooi hotel. Gevarieerd ontbijt , vriendelijk personeel, mooi groot zwembad. De kamers van het hotel vinden wij lekker ruim ook hele schone kamers. Iedere dag schone handdoeken en lakens. Op ongeveer 3 km van Funchal maar is een mooie looproute. Ook is er een bushalte bij het hotel en taxi viel ons ook mee.

Datum van verblijf: juni 2022
Dalila Rodrigues, Owner van Pestana Promenade, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 juni 2022

Dear Mr./Mrs. ottie15,

We were delighted to hear that your recent stay at Pestana Promenade was delightful and that you thoroughly enjoyed your stay. Our team would like to thank you for your very kind feedback.

Many thanks for choosing Pestana Promenade for your holiday. We look forward to hosting you again soon at our hotel.

Kind regards,
Carlos Santos

Beoordeeld op 1 oktober 2018 via mobiele applicatie

Wij boekten dit hotel omwille van de prachtige beoordelingen op TripAdvisor. Ondertussen hebben we al veel hotels bezocht en van dit hotel hadden we meer verwacht. Een overzichtje:

Pluspunten:
- de ligging: perfect, te voet is het te doen naar het centrum van Funchal. Vlak aan de ingang ook bus en taxi. Rondom het hotel shopping, restaurants en bars. Niets op aan te merken.
- uitzicht en zwembad: perfect!
- alles goed toegankelijk met buggy en of rolstoel.

Minpunten:
- poolbar: geen mogelijkheid om iets te bestellen uit het water, je moet er effectief uit.
- kleine opmerking zwembad: geen verwarmd kinder/babybadje.
- restaurant en bar: eerst en vooral is de drank in het hotel veel te duur. Wij betaalden voor een spuitwater 4,40 euro wat wel veel geld is. Om te eten in het hotel (als je enkel ontbijt boekte) betaal je 26 euro per persoon zonder drank. Reken nog eens de drank erbij en je bent als koppel meer dan 80 euro kwijt voor een avondje. Daarom gingen wij eerder iets eten in de buurt, lekker en helft van de prijs.
De hygiëne in het restaurant kon beter. Tafels werden niet genoeg proper gemaakt, je ging gaan zitten en de
Kringen van koffie zaten nog aan de tafeltjes.
Wanneer je smorgens een eitje vroeg moest je 15-20min wachten daar ze dit bakken in slechts 1 klein pannetje, een per een... als koppel kon je dus niet samen eten aangezien het tweede ei nog niet klaar was.
- hygiëne: zoals hierboven vermeld kon dit qua tafels beter. Kamer ook niet grondig gepoetst.
- vriendelijkheid personeel: kon ook beter bij velen! Met onze baby vroegen we elke ochtend om de flessen 3min in de microgolf te plaatsen wat voor sommigen een grote opgave leek...
- liften: 2 liften, soms 10min wachten om naar buiten te kunnen.
- personeel: sommigen niet bekwaam

Bijkomende opmerking: de laatste dag was er in de bar een privéfeest voor een jarige. Het feest begon in de namiddag en de mensen dachten dat ze in een discotheek zaten, jonge meisjes en jongens sprongen op de stoelen en zetels, muziek stond ontzettend luid!

Wij zijn absoluut geen muggezifters maar voor de prijs die we betaalden (1800 euro voor een week, ontbijt) hadden we véél meer verwacht. Wij komen niet meer terug.

Datum van verblijf: september 2018
GestorReview, Diretor-Geral van Pestana Promenade, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 oktober 2018

Geachte J9138ZEinfo,

Het spijt ons om te horen dat wij niet aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. Ik kan u verzekeren dat wij uw feedback zeer serieus nemen de door u genoemde punten mee zullen nemen bij onze trainingen om de service verder te optimaliseren.

Wij hopen van harte dat u dit in de toekomst zelf wilt komen ervaren en kijken ernaar uit u nog eens te mogen verwelkomen in Pestana Promenade Hotel.

Ricardo Assis,
Manager