“Prima eten voor een vriendelijk prijs”
Beoordeling van O Portao

O Portao
Geclassificeerd als nr. 60 van 808 Restaurants in Funchal
Geschikt voor: Romantisch, Lokale keuken, Gezinnen met kinderen
Dineropties: Lunch, Diner, Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Net buiten de drukte van het naastgelegen plein (met de live muziek) een prima plek om te eten. Vriendelijke bediening en leuke gerechten voor een vriendelijke prijs.
Zeker de moeite waard.

Datum van bezoek: september 2019

2 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijk ontvangst maar dan was het voorbij...
We hadden lookbrood besteld. Bleek oude boterhammen te zijn waar je overal anders op Madeira een soort van pittabroodje krijgt. Maar bon, was wat het was, niets van gezegd.
Mijn vrouw kreeg Lapas als voorgerecht. Deze hadden een vieze smaak en waren net rubber. Wij riepen de maitre erbij en hij wou het eerst steken op het feit dat zij er niets van kende. Bordje weg en maitre kwam ons daarna zeggen dat hij er zelf van geproefd had en dat ze inderdaad slecht waren. Incident gesloten zou je denken. Vanaf dan was het personeel zeer boertig tegen ons. Blijkbaar mag iets slecht niet terugstuurd worden.
Vervolgens had zij een visspies besteld met frieten. De frieten hebben we niet gezien en eerlijk gezegd durfde we er niet achter vragen want we waren duidelijk lastige klanten. Maar toen ze aan de vis begon bleek deze van binnen nog rauw te zijn nochtans had ze geen sushi besteld.
Toen we daar een opmerking over maakten kwam er helemaal geen reactie meer. De maitre was ook nergens meer te zien. De rekening werd met een ongelooflijke arrogantie op onze tafel gesmeten en enkel de Lapas werden in mindering gebracht.
Nooit meegemaakt in geen enkel restaurant waar ook dat men zijn eigen fouten met zo een arrogantie wil toedekken
BLJF HIER WEG!!

Datum van bezoek: september 2019
29 augustus 2019 beoordeeld

Gelegen in een van de oude smalle straatjes (Rua Portão de São Tiago, 9060-250 Funchal, Portugal) een gezellig restaurant met terras. Prima gegeten en gedronken, vriendelijke bediening, gunstige prijzen. Wel reserveren.

Datum van bezoek: augustus 2019
26 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldige service,voelt als thuiskomen,heerlijk eten,schappelijke prijs,gezellig praatje erbij,kortom wij zijn enorme fan van dit restaurant,we gaan in september weer naar madeira en meerdere dagen naar dit restaurant omdat er genoeg te kiezen is

Datum van bezoek: oktober 2018
3 juli 2019 beoordeeld

Toprestaurant waar je met alle egards wordt ontvangen en bediend.De kaart heeft traditionele en internationale gerechten. Goede waar voor een redelijke prijs, aanrader

Datum van bezoek: juni 2019

Reizigers die O Portao bekeken, bekeken ook

In O Portao geweest? Deel je ervaringen!