Hans v
Novy Bor, Tsjechië

Fine Hotel

Beoordeling van The Vine Hotel
5,0 van 5 bollen30 jul 2019 beoordeeldvia mobiele applicatie
Heerlijk en stijlvol hotel. Centraal gelegen in een winkelcentrum. Zeer schoon en alles goed onderhouden.
Personeel zeer vriendelijk.
Goede bedden en kussens.
Top ontbijt.
Staat op onze lijst om weer naar terug te keren.
Datum van verblijf: juli 2019
Reistype: Bezocht met familie
Is er een probleem met deze beoordeling?
1.6 km van The Vine Hotel
  • Pestana Hotel Group
3.4 km van The Vine Hotel
Meer hotels in Funchal bekijken
Beoordeeld op 6 juli 2019 via mobiele applicatie

Wij zijn hier verbleven in de maand juli, het weer was vaak bewolkt dus waren wij blij met een hotelkamer als de onze waar we af en toe gewoon wat konden relaxen.
Online hadden we enkel kamers met een bad gezien en we kregen een douche, wat op zich geen ramp is, maar ik keek er wel naar uit. De kamer was heel proper en leuk ingericht, alleen konden sommige dingen praktischer. Wij misten bijvoorbeeld een rekje om onze handdoeken / zwemgerief te kunnen drogen.

Het personeel was heel vriendelijk en professioneel. Wij hadden bijna elke avond dezelfde ober die ons heel goed in de watten heeft gelegd.

Het eten zowel ‘s morgens als ‘s avonds was telkens lekker.
Het ontbijt had veel variatie en elke ochtend ontdekte je wel een nieuw lekker gebakje.
Het diner was ook heel goed, wij hebben zo wat alles geprobeerd, alleen mocht er tussen de gangen wat meer tijd zitten. Het kwam allemaal nogal snel (wat volgens ons enkel uit goede bedoeling was).

Ik geef het hotel 4 sterren enkel wegens de kleine mankementen, maar die hebben voor ons niets minder leuk gemaakt!

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 24 juni 2019 via mobiele applicatie

Wij zijn net terug van een 10-daagsverblijf in dit hotel en wat een positieve ervaring! De medewerkers - receptie, restaurant, cleaning, ... - zijn zeer vriendelijk. Het eten is een echte topper! Wij hadden het 'half board' arrangement en hadden op geen enkel moment spijt van onze keuze. Zeer lekker eten, zeer mooi gepresenteerd en zeer goede optionele wijnkeuze! Ook het ruime aanbod aan ontbijt was zeer goed. Topervaring!

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 31 maart 2019

Aanrader. Ik heb in maart 2019 voor de tweede keer in het Vine hotel gelogeerd. De ervaringen waren beide keren erg positief. Pluspunten zijn het vriendelijke personeel (men herkende ons nog van twee jaar eerder), de ruime en mooie (superior) kamers en de ligging in het centrum van Funchal. Een heel verschil met de ligging van de meeste hotels in de wat zielloze hotelwijk.
Ook de rooftopbar is erg mooi, met een prachtig uitzicht over de stad.
Minpuntje is de spa. Deze stelt weinig voor. De massages zijn overigens wel goed.
Indien Funchal de uitvalsbasis is, kan ik dit hotel van harte aanbevelen.

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 11 november 2018 via mobiele applicatie

Wat een prachtig hotel is dit! Mooi strak vormgegeven design, aan de kamer is duidelijk veel aandacht besteed. Heerlijke badkamer met apart bad (wij kregen een gratis upgrade, heel fijn), lekker regendouche, klein maar fijn balkonnetje, uitstekende bedden en alles gewoon heel erg mooi afgewerkt.
Goed ontbijt ook met veel keuze, je kunt binnen of buiten zitten. Het zwembad op het dak ziet er ook ontzettend mooi uit, lang en smal en met zicht op heel Funchal en de omliggende bergen. Zie voor het restaurant mijn aparte beoordeling.
Dit is het perfecte hotel voor stellen die heel Madeira willen bekijken. Vanuit deze plek is het mogelijk om binnen 1,5 uur op alle plekken op het eiland te komen. Er is een gratis parkeergarage onder het hotel, en je bent zo de stad uit. En qua ligging in de stad is het ook perfect: je loopt zo het centrum in vanuit hier.
Verder vriendelijk en behulpzaam personeel, wat wil je nog meer?

Datum van verblijf: november 2018
Beoordeeld op 4 november 2018

Restaurant van het hotel bevindt zich op de 6 de verdieping boven een shoppingcenter midden de stad,prachtig terras,prachtig,modern interieur en zeer lekkere keuken met super bediening. En dit voor een zeer schappelijke prijs.

Datum van verblijf: augustus 2018