aalderink26
Vorden, Nederland

Gastvrij hotel met zorg voor hun gasten

Beoordeling van Melia Madeira Mare
5,0 van 5 bollen23 mrt 2020 beoordeeld
Wij waren hier in de periode van 12 tot en met 19 maart. Een gastvrij onthaal bij de receptie met gedegen uitleg over de mogelijkheden in het hotel.
Het ontbijtbuffet is zeer uitgebreid en goed, ik heb in andere beoordelingen gelezen dat er niet voldoende bijgevuld zou worden, maar dat is absoluut niet van toepassing. Er is een enorme keus ook voor glutenvrij dieet.
Fijn zwembad, zowel binnen als buiten en handdoekenservice. Het hotel en zwembad met veel ligbedden ligt erg mooi met uitzicht op zee.
Wij hadden een kamer met seaview, een ruime kamer en balkon met zitje en zon, perfect. Ook is er een minibar, kluis en Ritual badproducten, erg lekker.
Het tweepersoonsbed had een zeer fijn matras, heerlijk geslapen.
Enige nadeel vond ik dat er vloerbedekking in de hotelkamer lag.
Het ligt een half uurtje lopen van het centrum van Funchal, een heerlijke wandeling ernaartoe.
Tijdens ons verblijf in dit hotel werden de maatregelen rondom Corona steeds strakker aangehaald, eerst in Nederland op donderdag 12 maart nadat we waren aangekomen en vanaf maandag 15 maart ook in Portugal/Madeira. Het personeel heeft de gevolgen van de maatregelen perfect voor hun hotelgasten opgepakt.
Als wij teruggaan naar Madeira staat dit hotel als favoreit bovenaan ons lijstje.
Datum van verblijf: maart 2020
Kamertip: Kamers met seaview hebben een ruim balkon en mooi uitzicht
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 24 mrt 2020
Sehr geehrter geschätzter Gast

Vielen Dank für Ihre sehr positive Bewertung. Wir freuen uns sehr, dass Sie Ihre Zeit bei uns genossen haben und dass unsere Dienstleistungen und Einrichtungen Ihre Zufriedenheit fanden. Trotz der schrecklichen Situation in Corona hoffen wir, zu einem erholsamen Urlaubserlebnis beigetragen zu haben.

Darüber hinaus hoffen wir, dass es Ihnen und Ihrer Familie in dieser sehr schwierigen Zeit, die wir alle durchmachen, gut geht, und freuen uns darauf, Sie wieder zu begrüßen, sobald die Reise sicher ist und die Welt in naher Zukunft wieder normal ist , bleib sicher und pass gut auf. Mit freundlichen Grüßen vom gesamten Team von Meliá ...

• Destinia.com
2.3 km van Melia Madeira Mare
1.0 km van Melia Madeira Mare
Meer hotels in Funchal bekijken
Beoordeeld op 20 november 2019 via mobiele applicatie

Een fijn hotel, maar ik denk niet dat we hier terug komen als we nog een keer naar Madeira gaan. We hebben ons prima vermaakt, maar voor een 5 sterren hotel verwacht ik net iets meer. Dus geen massale ruimte waar het ontbijt staat met warmhoudbakken voor het slappe spek. Er zijn namelijk meer dan 140 tafels en rond het ‘spitsuur’ voelt het aan als een duiventil.

Kamers zijn prima, maar voor alles moet je bijbetalen, een fatsoenlijk ruim bed, uitzicht op zee, een beetje ruimte op het balkon, enz. Het balkon op de foto is dus geen standaard balkon! Het standaard balkon is erg klein, met zijzicht op de zee en alleen plek voor een tafel met 2 stoelen.

Dagelijks komt er een valkenier langs met een buizerd om de duiven weg te jagen. Die duiven hebben allang door dat je hier ‘s middags moet komen en dan badderen ze in het zwembad. Wij waren er in oktober en er was genoeg ruimte om te zwemmen, maar als alle kamers bezet zijn in het hoogseizoen met mooi weer denk ik dat het krap wordt. De valkenier legt graag uit wat hij doet en je mag de buizerd aaien.

Erg fijn is de parkeergarage onder het hotel. Geluidsoverlast van aanliggende kamers is minimaal. Tevens was er geen muziek buiten, alleen in de bar en daar heb je met de luxe kamers geen last van. Wifi is snel genoeg om Netflix te kijken. En de kamers worden goed schoongehouden.

Wat wel erg hinderlijk was is het lampje van de airco. Dat brandt zo fel dat het erg hinderlijk was. Ik heb meer mensen hierover horen klagen en ik snap het volledig. Wij hebben er een pleister overheen geplakt maar dan nog scheen het lampje er erg en hinderlijk fel doorheen. De airco hield er ook opeens mee op en het duurde even voordat dit verholpen was. Wij hebben het opgelost door de deur open te zetten, wat qua geluid prima kan.

Kortom, een fijn hotel maar zeker geen 5 sterren waard.

Datum van verblijf: oktober 2019
TinaNobrega, Guest Relations Manager van Melia Madeira Mare, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 november 2019

Geachte gast

We stellen het op prijs dat u de tijd neemt om ons uw feedback te geven over uw verblijf bij ons.

We zijn triest om te horen dat niet al onze diensten en faciliteiten voldoen aan uw tevredenheid. Uw opmerkingen en contructieve opmerkingen zijn van vitaal belang bij onze inspanningen om totaal comfort en tevredenheid van onze gasten te bereiken en we nemen al onze gastfeedback serieus.

We hopen u toch snel weer te mogen verwelkomen en bedanken u voor uw voorkeur.
Vriendelijke groeten

Beoordeeld op 10 oktober 2019

Zeer aangenaam. Gezellig om aan zwembad te vertoeven.
Hotel heeft een eigen garage. Goede ligging. Op wandelafstand van een shoppingcenter. Veel drank - en eetgelegenheden in de buurt.
Uitgebreid ontbijt.

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met Meliá Hotels International
TinaNobrega, Guest Relations Manager van Melia Madeira Mare, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 oktober 2019

Geachte Gast

Bedankt dat u de tijd hebt genomen om uw opmerkingen en feedback te delen.

We zijn blij te horen dat je genoten hebt van je verblijf bij ons en hopen dat we hebben bijgedragen aan een ontspannen tijd voor je.

Kijk ernaar uit je binnenkort weer te verwelkomen.

Vriendelijke groeten

Beoordeeld op 5 september 2019

We hebben in dit hotel 5 overnachtingen gehad in de zomer van 2019, keurig hotel en het personeel was ook heel vriendelijk en behulpzaam. Het is ook echt een resort met sauna en andere wellness. Er was zelfs een fitness ruimte. Ook bij het buiten zwembad was het lekker vertoeven. Live muziek was niet al te druk maar toch wel even gezellig om even te luisteren.

Datum van verblijf: augustus 2019
TinaNobrega, Guest Relations Manager van Melia Madeira Mare, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 september 2019

Geachte gast

Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw positieve recensie en opmerkingen over uw recente verblijf bij ons te delen. We zijn blij dat je genoten hebt van je tijd bij ons en waarderen je zeer gewaardeerde feedback die van vitaal belang is bij onze inspanningen om volledig comfort en tevredenheid van de gasten te bereiken ..

We hopen je snel weer te mogen verwelkomen en bedanken je voor je voorkeur.

Met vriendelijke groet

Beoordeeld op 9 juni 2019 via mobiele applicatie

Wij verbleven een week in dit hotel en genoten van het vriendelijke en keurige personeel, de schone en ruime kamer en het fijne zwembad.
Het hotel ligt iets buiten centrum Funchal, maar is omgeven door winkeltjes en restaurants. Je kunt de toeristen bus of de reguliere lijnbus vlakbij het hotel makkelijk nemen naar het centrum.
Wij hadden een kamer aan de zijkant (deels zeezicht) en hier heb je wel redelijk wat rumoer van de straat en verkeer. Als je dit wilt voorkomen, boek dan een kamer aan de zeekant, met volledig zeezicht.
De bedden waren voor ons doen wat aan de harde kant, maar dat is persoonlijk. Het hotel is 10 jaar oud, dat zie je hier en daar wel. Maar toch een keurig, mooi hotel. Het ontbijt is uitgebreid, lekker en vers. De omelettes worden op verzoek gebakken, heerlijk!

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 17 september 2018 via mobiele applicatie

Top service met aan de receptie altijd een behulpzaam persoon paraat voor het reserveren van een activiteit of huurauto, of voor het geven van een simpele handdoek voor het eveneens top binnen-en buitenzwembad. Uitstekend restaurant zowel ‘s morgens als ‘s avonds (halfpension). Restaurantpersoneel altijd bereid te helpen met vragen over het uitgebreide buffet. Je bedenkt het niet of het was aanwezig! Topervaring!!!

Datum van verblijf: september 2018