Antoinette H
Porto Covo, Portugal

Geweldig hotel ❤

Beoordeling van Pestana CR7 Funchal
5,0 van 5 bollen2 nov 2021 beoordeeldvia mobiele applicatie
Goede locatie, modern hotel. Een fijne kamer met veel ruimte en een balkon. Zicht op zee. De service is echt fantastisch. Zeer vriendelijk. Goed ontbijt. Maar het belangrijkste voor ons was het enorm sympathieke en behulpzame personeel. Van harte aanbevolen en wij komen zeker terug.
Datum van verblijf: oktober 2021
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
Hugo Berlinchas, Guest Services / Front Office van Pestana CR7 Funchal, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 12 nov 2021
Hallo 710antoinetteh,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met het Pestana CR7 Funchal te delen.
Ik ben blij te lezen dat we u een onvergetelijk verblijf in Madeira hebben kunnen bieden.
We zouden het een eer vinden u in de toekomst weer te mogen verwelkomen!
1.3 km van Pestana CR7 Funchal
1.3 km van Pestana CR7 Funchal
Restaurant
Meer hotels in Funchal bekijken
Beoordeeld op 24 juni 2021 via mobiele applicatie

Prettig hotel, moderne inrichting. Op loopafstand van het centrum van Funchal en bezienswaardigheden. Ontbijt is top geregeld, veel keuze. Personeel is zeer vriendelijk. Enige minpunt is dat het zwembadwater koud was (in juni). Verder zeker een aanrader.

Kamertip: Maak gebruik van toegang tot het Cr7 museum
Datum van verblijf: mei 2021
Sara Veríssimo, Owner van Pestana CR7 Funchal, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 juni 2021

Dear guest,

On behalf of our entire team at Pestana CR7 Funchal, we would like to thank you for taking the time to provide us with your positive feedback. Your opinion is crucial for us to continue improving our service and anticipate our Guests' needs.

It was a real pleasure for us to have you as our Guest, and we look forward to welcoming you again at Pestana CR7 Funchal.

Best regards,
The Team at Pestana CR7 Funchal

Beoordeeld op 26 oktober 2019

Leuk hotel met moderne opzet. Faciliteiten zijn op goed niveau en onze kamer had een prachtig uitzicht op de haven. Leuk om komende en vertrekkende cruiseschepen te zien. Dichtbij het centrum wat via een leuke wandeling over de boulevard te bereiken is.

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met Pestana Hotel Group
Dream00962283581, Guest Relations Manager van Pestana CR7 Funchal, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 oktober 2019

Hallo fervi61

We zijn verheugd te horen dat u van uw verblijf genoten heeft. Uw positieve en constructieve opmerkingen over ons hotel worden zeer op prijs gesteld en wij hopen van harte dat u zal terugkeren naar Madeira en naar Pestana CR7 Funchal.
We kijken ernaar uit u opnieuw te mogen verwelkomen.

Vriendelijke groeten,
Hugo, Pestana CR7 Ambassador

Beoordeeld op 9 juli 2019

De locatie is al uitstekend, de kamer was erg goed, bedden goed, ontbijt was super! Zwembad was wel een beetje koud maar heerlijk rustig. Een hotel voor een leuk verblijf zonder schreeuwende kinderen.

Datum van verblijf: juli 2019
Pestana C, Guest Relations Manager van Pestana CR7 Funchal, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 juli 2019

Geachte Wim L,

Wij willen u hartelijk bedanken voor het schrijven van deze review!

Wij vinden het altijd heel fijn om te horen, als een gast een prettig verblijf bij ons heeft gehad.

Hugo, Pestana CR7 Ambassador

Beoordeeld op 19 oktober 2018 via mobiele applicatie

Ons beste verblijf tot nu in een hotel met een geweldig personeel zeker de recepcioniste Estefany Rodrigues een schat van een mens, je wordt hier niet beschouwd als een nr maar als vriend , een echte aanrader

Datum van verblijf: oktober 2018
PestanaCR7, Guest Relations Manager van Pestana CR7 Funchal, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 oktober 2018

Beste Zirko69,
Als een vriend ... ALTIJD :)
Bedankt voor je review en heel fijn te horen dat jullie zo'n prettig verblijf bij ons hebben gehad.
We hopen jullie hier weer eens te mogen hosten!

Vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 9 september 2018

Pestena CR7 is een apart hotel op een toplocatie! Luxe kamers, schoon en je loopt zo Funchal in. Vaak cruiseschepen voor de deur. Bij superiorkamers voor je balkon. De meeste schepen liggen echter aan de overkant van de kade. Deze kamers hebben wel geweldig uitzicht. Er is een heerlijk zwembad met voldoende ligstoelen. Het enige minpuntje zijn de, voor ons, te harde bedden. Ontbijt ook uitgebreid..alles aanwezig..de kok bakt je bacon vers!

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeling verzameld in samenwerking met Pestana Hotel Group
PestanaCR7, Guest Relations Manager van Pestana CR7 Funchal, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 september 2018

Hallo estherkokje,
Vielen lieben Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, über Ihren Besuch bei uns zu schreiben und dazu noch mit so vielen lobenden Worten! Es gibt noch so viel zu entdecken in Madeira und Sie wissen ja schon, wo Sie sich wohl fühlen :)
Willkommen in der Pestana CR7-Familie
Bis bald,