“Ontzettend lekker!”

vr 30-10
20:00
Geclassificeerd als nr. 112 van 1.370 Restaurants in Madeira
31 augustus 2020 beoordeeld

Heerlijk gegeten. Bruschetta, ravioli en pindakaasijs. Goede service, echt ontzettend lekker eten en rustig gezeten. Echt een aanrader

Datum van bezoek: augustus 2020

26 februari 2020 beoordeeld

mijn man was jarig, we kregen nog n glas verjaardagsbubbels.....heerlijk. super bediening, heerlijke portugese steak, geweldige tiramisu

Datum van bezoek: februari 2020
13 februari 2020 beoordeeld

Alles is vers en netjes gepresenteerd. De kaart is dan ook beperkt, wat goed is! Porties zijn voldoende. Het resto straalt een zekere charme uit. De bediening is heel jong maar heel vriendelijk.

Datum van bezoek: februari 2020
15 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben heerlijke risotto en cannelloni op. Beide erg goed. Lekkere Madeira gedronken. De dames in de bediening en de eigenaar achter de bar waren super aardig. We hebben nog maar 1 dag anders waren we echt terug gekomen. Prima schone inrichting. Een aanrader.

Datum van bezoek: oktober 2019
9 oktober 2019 beoordeeld

Tijdens onze vakantie 2 keer wezen eten na tripadvisor beoordelingen gelezen te hebben.
Gezellig klein restaurant, mooie inrichting en jonge frisse bediening die verstand van zaken hebben. Gezien ik een groot liefhebber ben van bruschetta deze uiteraard als voorgerecht besteld. Hun kijk op bruschetta is anders dan wat je misschien gewend bent maar by far de beste die ik ooit gehad heb.
Erna de pizza prosciutto besteld, de prosciutto werd vers in het restaurant afgesneden door de kok en dit was ook zeker te proeven, ook het deeg van de pizza was heel lekker en niet de standaard pizzadeeg die nergens naar smaakt.

Omdat het ons zo goed beviel zijn we nog een keer terug gegaan, ik was wel benieuwd of ze consistent zijn in hun service en eten.
Helaas was dit niet het geval de bruschetta was nog steeds perfect maar de pizza daarentegen absoluut niet, de smaak was heel anders en het deeg was ook een beetje verbrand, toch wel jammer.

Maar over het algmeen zal ik deze plek zeker aanraden!

Datum van bezoek: september 2019

Reizigers die Portaliano bekeken, bekeken ook

In Portaliano geweest? Deel je ervaringen!