“Geweldig gebak, vriendelijke bediening”
Beoordeling van Piriquita II

Piriquita II
Geclassificeerd als nr. 2 van 7 Koffie en thee in Sintra
Dineropties: Ontbijt, Bezorgen
Dineropties: Ontbijt, Bezorgen
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier hebben we bij aankomst koffie met het lokale koffiegebakje gegeten. Net zo lekker als een pasteis de Belem maar dan anders. Heerlijk, je kan ook lekker zitten en men bedient aan tafel

1 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellige koffiebar waar je allerlei pasteitjes kan kopen , ideaal als afsluit na bezoek van pena en andere

4 november 2017 beoordeeld

Een kop koffie en twee traditionele gebakjes (Queijada en Travesseiro) samen voor €3,20 per persoon. Dat klinkt te moot. Toch kan het bij Piriquita I. Logisch dat het een tip is die mensen van verre laat komen. Logisch dat je dan ook wat langer moet wachten. Er is wat verwarring over wat welke zaak is. Volgens mijn bon heb ik wat genoten bij Piriquita I. Wat mij betreft is dat in het begin van het steegje waar je naar boven kunt klimmen. Bovenaan hetzelfde steegje was Piriquitta II, maar die was dicht toen ik er was. Piriquita I bestaat uit een winkel om af te halen en een ruimte waar je het gebak bediend krijgt met bijvoorbeeld koffie.

9 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Overdag super druk. Er zij 2 delen: een om af te halen, een om te zitten en eten of drinken. Na 19u30 /20u veel rustiger en makkelijk om een tafel te vinden. Specialiteiten zijn onder anderen de 'queijadas' en de 'travesseiros'. Lekker.
Als deze cafe vol is overdag, is het de moeite om de straat naar boven te nemen en bij 'Piriquita 2' te kijken of er plaats is (helemaal boven op dezelfde straat -rua das padarias ). Opgelet, Piriquita 2 is alleen overdag open.

6 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk zitten op overdekt terras, traditionele gebakjes, goede prijzen, niets chique maar gewoon authentiek koffiehuisje

Reizigers die Piriquita II bekeken, bekeken ook

Sintra, Sintra Municipality

In Piriquita II geweest? Deel je ervaringen!