“Reserveren aangeraden”

Keukens: Frans, Portugees, Hedendaags
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld

Een restaurant met een fijne atmosfeer en goede bediening. Kan binnen zitten, maar ook buiten. Krijgt buiten een dekentje bij fris weer. Eten was uitstekend, tegen een prima prijs.

8 september 2018 beoordeeld

Aan een drukke straat in de buurt van het gemeentehuis van Sintra is dit uitstekende restaurant te vinden. Op het terras is het prima zitten, in de aangrenzende wijnbar kan uit heel veel (goede) wijnen, een glas worden gedronken. Dus ook voor lunch en borrel een uitstekende keuze. Het restaurant wordt zeer druk bezocht, dus reserveren is aan te raden. De inrichting is smaakvol gedaan, de gerechten zijn uitstekend bereid. Het personeel is uiterst professioneel en vriendelijk. Naar onze mening een van de beste restaurants in Sintra.

25 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De bediening is vlot en zeer gastvrij. Er wordt hier echt klantvriendelijk mee gedacht.
Het eten is goed, heerlijke wijnen.

30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten hier, veel glutenvrije mogelijkheden, vriendelijke bediening en fijne sfeer! Dikke aanrader!

28 april 2018 beoordeeld

Buiten het oude toeristische centrum van Sintra ligt dit restaurant, wij zijn hier gaan eten vanwege de goede recencies op Tripadvisor. En zijn zeker niet teleurgesteld, wat een smaakexplosie! Gerechten zijn zeer goed op smaak, flinke porties, en je wordt hier goed geadviseerd over de (lokale) wijnen. De eend met kastanjepuree was een van de lekkerste gerechten die ik in de laatste maanden heb gegeten. De bediening is kundig maar attent. Voor Portugese begrippen niet goedkoop, 80 Euro met zijn tweetjes, maar elke Euro waard! Het restaurant zat al behoorlijk vol half april, kan mij voorstellen dat je in het hoogseizoen hier zeker moet reserveren, een aanrader.

Reizigers die Incomum by Luis Santos bekeken, bekeken ook

Sintra, Sintra Municipality

In Incomum by Luis Santos geweest? Deel je ervaringen!