“Geweldig eten, coeliakieproof! (Glutenvrij)”
Beoordeling van Incomum by Luis Santos

Incomum by Luis Santos
Geclassificeerd als nr. 13 van 308 Restaurants in Sintra
Keukens: Frans, Portugees, Hedendaags
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten hier, veel glutenvrije mogelijkheden, vriendelijke bediening en fijne sfeer! Dikke aanrader!

28 april 2018 beoordeeld

Buiten het oude toeristische centrum van Sintra ligt dit restaurant, wij zijn hier gaan eten vanwege de goede recencies op Tripadvisor. En zijn zeker niet teleurgesteld, wat een smaakexplosie! Gerechten zijn zeer goed op smaak, flinke porties, en je wordt hier goed geadviseerd over de (lokale) wijnen. De eend met kastanjepuree was een van de lekkerste gerechten die ik in de laatste maanden heb gegeten. De bediening is kundig maar attent. Voor Portugese begrippen niet goedkoop, 80 Euro met zijn tweetjes, maar elke Euro waard! Het restaurant zat al behoorlijk vol half april, kan mij voorstellen dat je in het hoogseizoen hier zeker moet reserveren, een aanrader.

27 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Incomum by Luis Santos ligt aan een rustige weg in het touristische centrum van Sintra. Je loopt er snel langs. Maar eenmaal de smalle trap naar beneden genomen kom je uit in een trendy en stijlvol ingericht restaurant.

Bediening is zoals het hoort bij dit type restaurant: vriendelijk, soepel maar toch beleefd, snel en kundig.

De kaart is uitgebreid met zowel vlees als vis. Geen pizza’s. Wellicht iets minder toegangkelijk voor kinderen.
Bereiding en presentatie is uitstekend. Porties zijn ruimschoots voldoende. Met flinke honger kun je hier ook zeker terecht.

Prijs kwaliteit is meer dan goed. 2 personen, bediening, water, wijn, voor-, hoofd- en nagerecht plus koffie en thee € 80.

Absolute aanrader !

22 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hele goede keuken en super enthousiaste en kundige sommelier. We hebben er gelunched met een geweldig lekkere rissoto met pompoen en linguine met gamba's en vongole.

8 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op weg naar Sintra down town, kwamen we dit restaurant tegen, je loopt er makkelijk aan voorbij; niet doen. Goede en leuke advisering over de wijn (eerlijk over de matige eigen wijn uit regio) en erg lekker gegeten!

Reizigers die Incomum by Luis Santos bekeken, bekeken ook

Sintra, Sintra Municipality

In Incomum by Luis Santos geweest? Deel je ervaringen!