“Wow!”
Beoordeling van Caldo Entornado

Caldo Entornado
Reserveren met
Caldo Entornado is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 21 van 311 Restaurants in Sintra
Keukens: Portugees, Hedendaags
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Buiten zitten, Reserveringen
27 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg goed restaurant, bediening is erg vriendelijk en behulpzaam. Het eten is uitmuntend! We hebben in 7 dagen nog niet zo goed gegeten als hier. Erg lekker! Gek genoeg een bijna leeg restaurant in februari, laat dat je niet afschrikken. Ik ben hier nu twee weken geweest en vindt dit echt het beste restaurant in Sintra.

18 oktober 2017 beoordeeld

Wat hebben we zitten smullen in dit restaurant. Elk gerecht was onzettend lekker klaargemaakt. De bediening was heel vriendelijk.
In dit restaurant was er gemixt bezoek: toeristen en de locals, naar mijn idee is dat altijd een goed teken.

27 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Redelijk eenvoudig eten maar alles vers en lekker. Wat groente of sla bij de hoofdgerechten zou een prettige aanvulling zijn.

9 september 2016 beoordeeld

Restaurant ligt net iets buiten het drukke stadscentrum, ongeveer 10 minuten lopen. Zeker aan te raden om hier te eten. De menukaart is per gang beperkt, maar voor ieder wat wils. De gerechten zijn allemaal vers en worden met zorg bereid. De borden zien er steeds goed verzorgd uit. Bediening is aardig en je kan rustig van het eten genieten.

21 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi restaurantje, aardig personeel. We hadden de hamburger van het huis, heerlijk! Geen doorsnee hamburger, maar een culinair hoogstandje. Het "broodje" was gemaakt van aardappel (soort rösti) met heerlijke champignonsaus. De linguina nero met zalm en pesto is ook zeker een aanrader, net als de toetjes. Prijs kwaliteit is prima.

Reizigers die Caldo Entornado bekeken, bekeken ook

Sintra, Sintra Municipality

In Caldo Entornado geweest? Deel je ervaringen!