“Een must see nabij Sintra!”
Beoordeling van Quinta da Regaleira

Quinta da Regaleira
Van tevoren boeken
Meer info
US$ 104,24*
Vanaf
Private Sintra Tour from Lisbon with Wine Tasting ...
Geclassificeerd als nr. 1 van 80 dingen om te doen in Sintra
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 1-2 uur
Nuttige informatie: Voedsel te koop, Activiteiten voor oudere kinderen, Activiteiten voor jonge kinderen, Toiletten
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Quinta da Regaleiro stond eerst niet op ons lijstje, maar we zijn achteraf gezien erg blij dat we zijn gegaan.

Er is namelijk behoorlijk wat te zien. Ga op verkenning in het park en je komt veel moois tegen. De initiation Well met grotten vonden we erg gaaf.

Enkele tips:

1. De route van Monserrate naar Quinta is met de auto of bus een behoorlijk stuk rijden door het eenrichtingsverkeer. Bezoek daarom eerst Quinta en dan pas Monserrate.

2. Eten bij Quinta is behoorlijk prijzig en de porties zijn mini.

3. Er is weinig parkeergelegenheid bij Quinta. Kom daarom vroeg of juist laat in de middag.

4. Zorg dat je voldoende tijd hebt, want er is meer dan genoeg te zien.

31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Sintra was absoluut prachtig om heen te gaan. Prachtige paleizen en mooie wandelpaden. Wel kostte alles wat je wilde doen opnieuw geld. Met de bus naar boven? 15 euro. Een van de 8 bezienswaardigheden in? Opnieuw 14 euro. Naar het topje van dit kasteel waar je al voor betaald hebt? Een enorm lange rij. Dit was wel de reden dat wij alleen bij Pena naar binnen zijn gegaan. Het was er wel prachtig, maar toch jammer dat ondanks dat het wel veel geld kostte. (We zijn natuurlijk wel studenten)

30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtig park met bijhorende gebouwen. Het voelt een beetje aan als een pretpark voor volwassenen. Leuke wandelpaden, ondergrondse tunnels, watervallen,... echt een absolute aanrader voor wie in Sintra is!

6 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij twijfelden eventjes om dit park te bezoeken, maar achteraf zijn we heel erg blij dat we het hebben bezocht. Wat een prachtig park met veel verschillende paden. Welke kant je ook op loopt, je komt telkens in een prachtige omgeving uit. Ook lopend goed te bereiken vanuit het oude centrum van Sintra.

Bekijk meer beoordelingen
4 januari 2018 beoordeeld

wat een prachtig paleis (vooral de tuin) in Sintra. is vanuit het plaatsje in 10 min te lopen, dus laat je niet gekmakend door alle tuktuks die worden aangeboden.
een prachtige tuin met tunnels, torens en grotten, het lijkt de Efteling wel!
toen wij er waren was het niet druk, maar vooraf boeken op internet scheelt je een wachtrij en 10% van de prijs.
het mainhouse zelf is ook de moeite waard om te bezoeken.
geniet zeker 1,5 uur in deze absurde tuin en dit paleis.

Reizigers die Quinta da Regaleira bekeken, bekeken ook

Sintra, Sintra Municipality
Sintra, Sintra Municipality

In Quinta da Regaleira geweest? Deel je ervaringen!