“Leuk restaurant”

Geclassificeerd als nr. 15 van 312 Restaurants in Sintra
Keukens: Hedendaags
Geschikt voor: Romantisch
14 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima restaurant maar niet zo goed als de andere recensies doet vermoeden. Mooi terras op plein maar hier was te weinig plek voor ons dus belanden we binnen op de eerste etage. Fraai ingerichte ruimte. Eten was lekker.
Het is geschikt om met gezin uit eten te gaan en er is wifi.

26 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteren diner gehad hier, lekker gegeten en vriendelijke bediening. Maar we waren vooral onder de indruk van de toetjes! Hadden de cheesecake en de pavais (veelchocoladeganache en koekjes). Vanavond zelfs nog terug geweest voor de toetjes ;) de zaak zat helemaal vol maar voor dessert was er nog wel een plekje. De eigenaresse maakte " pyamas" voor ons, van alles wat en flink royaal ook, maar nog steeds voor een aangename prijs.

2 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Een route die je beslist moet rijden is de N375 tussen Colares en Sintra. Zo ontzettend mooi en onderweg markante plekken om te bezoeken, zoals Castello dos Mouros, park van Monserate ea.
Aan het einde van deze route dit restaurantje met terras op een gezellige pleintje voor de deur. Ze serveren oa heerlijke salades. Er rijdt wel wat verkeer langs dit terras, maar als je het pleintje van de foto's ziet, een plekje om even te stoppen voordat je het drukke Lissabon inrijdt.

23 augustus 2015 beoordeeld

Een klein pleintje met in het midden een fontein wat stoelen en tafeltjes,vriendelijke bediening, lekkere eenvoudige keuken, gezellig

25 januari 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed eten, uitstekende wijn voor een goede prijs. Bediening vriendelijk en professioneel. Ambiance erg goed. Gevarieerd en gezellig.

• Sfeer

Reizigers die Sao Pedro 26 bekeken, bekeken ook

Sintra, Sintra Municipality

In Sao Pedro 26 geweest? Deel je ervaringen!