“Voor ons de nummer 1 in Sintra”
Beoordeling van Romaria de Baco

Romaria de Baco
Reserveren met
Romaria de Baco is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 19 van 310 Restaurants in Sintra
Keukens: Portugees
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
4 september 2018 beoordeeld

Zo lekker gegeten hier! Heerlijke portugese tapas. De inktvissalade: yummie! Sfeervolle locatie. Aardige bediening. Voor ons de nummer 1 in Sintra.

16 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

In een rustige week voor Kerst hier geluncht. Heerlijke tapas gegeten met een superlekkere vinho verde. Maar het allerfijnst was de bediening. Ontzettend vriendelijke mensen, die de leuke ervaring helemaal compleet maakten.

23 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De service in Romario de Baco is excellent te noemen. Nadat een soep was besteld die door de eigenaar niet goed was gelukt (voordat deze werd geserveerd) werd gratis een andere soep aangeboden. Deze soep was voortreffelijk evenals de rest van de maaltijden

1 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten. Mooie wijntjes tegen een heel goede prijs en leuke bediening. Het restaurant is redelijk klein dus je moet er wel tegen kunnen dat je weinig privacy hebt. Maar vind je dit geen probleem dan is het zeker een aanrader. Het is wel verstandig om te reserveren.

29 juni 2017 beoordeeld

We hebben tijdens ons verblijf in Sintra hier 2x gegeten. Het eten is echt super. De bediening erg vlot en leuk. Daar straalt het enthousiasme vanaf. Zij hebben ook echt aandacht voor de gasten en het serveren van het eten en drinken. Echt een genot daar twee keer te hebben gegeten.
Let wel: het is een relatief klein restaurant. Reserveren is echt een must. Dat hebben we aan de lijve ondervonden.

Reizigers die Romaria de Baco bekeken, bekeken ook

Sintra, Sintra Municipality

In Romaria de Baco geweest? Deel je ervaringen!