“Zelden zo heerlijk gegeten”
Beoordeling van A Raposa

A Raposa
Geclassificeerd als nr. 11 van 312 Restaurants in Sintra
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
25 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je in Sintra bent dan is dit denk ik het beste en meest sfeervolle restaurant. Als je al binnenkomt. De deur is gesloten en bij hoge uitzondering mag je zonder reservering naar binnen. Wij hadden geluk. Je stapt binnen in een grote huiskamer. De tafeltjes staan ruim voldoende uit elkaar zodat je echt lekker kan zitten. De kaart is beperkt maar alles wat op de kaart staat is heerlijk. De wijnen zijn ook met liefde uitgekozen. De bediening is heel gastvrij en vriendelijk. Graziela heeft ons werkelijk in de watten gelegd, na het hoofdgerecht ging deze vitale dame van 75 ook nog zingen. Maar zo prachtig dat iedereen tot tranen toe geroerd was. Wat een heerlijke avond hebben wij gehad. Het is iets duurder maar elke euro meer dan waard. Wij hebben voor vanavond gereserveerd, ik kan niet wachten.

28 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Sla alle toeristische restaurants in Sintra over en ga naar dit restaurant! Heerlijk eten, fijne bediening en wat een mooi plekje. Het restaurant heeft een mooie inrichting, een prachtig uitzicht. Echt een feestje om hier te komen!

19 september 2017 beoordeeld

vlakbij ons hotel - prachtig interieur - verzorgde vlotte & vriendelijke bediening - gelukkig geen enorme uitgebreide menukeuze maar beperkt tot een aantal klassiekers van uitmuntende smaak - heel fijne wijnen en klasse porto's

10 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Fijne ambiance, goed eten, prima prijzen en lieve mensen! Wij vonden alleen dit restaurant al de trip naar Sintra waard :)

19 oktober 2016 beoordeeld

Een beetje buiten de grote drukte van Sintra gelegen, maar waarschijnlijk dankzij internet toch een bekend adres. Moeilijk om dit restaurant binnen te komen en dat is niet zo gek, want het is in feite een grote huiskamer met maar weinig couverts. De ambiance is dan ook zeker speciaal. Het eten daarentegen was niet spectaculair. Een goede gazpacho, maar die vind je ook in Portugal wel vaker. De saus bij het varkensvlees was veel te zout; een gebruikelijke fout in veel Portugese restaurants. Maar met de pretenties van A Raposa had ik toch een betere prestatie verwacht.

Reizigers die A Raposa bekeken, bekeken ook

Sintra, Sintra Municipality

In A Raposa geweest? Deel je ervaringen!