ibis
Beoordeeld op 9 november 2017

Datum van verblijf: november 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een individuele reiziger en niet die van Tripadvisor LLC of een van haar partners. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Ibissintra, Manager van ibis Lisboa Sintra, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 november 2017

Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC of haar partners.
Beoordeeld op 17 juli 2017 via mobiele applicatie

IBIS Lisboa Sintra ligt zeer centraal, van daaruit zijn zeer veel mooie uitstapjes te maken in het naburige natuur park Sintra Cascais. Het hotel ligt in een groot winkelbedrijven terrein, met om de hoek een zeer grote Jumbo; waar letterlijk alles te koop is. De nachten zijn rustig, geen stads uitgaansrumoer. De heer bij de incheckbalie is zeer klantgericht en gaf veel informatie en plattegronden van de omgeving. Wij voelden ons zeer welkom. Het ontbijt is goed verzorgd. Kortom ons verblijf is aangenaam geweest en wij zullen er zeker terugkomen.

Datum van verblijf: juli 2017
Ibissintra, Manager van ibis Lisboa Sintra, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 juli 2017

Dear 015Maria,
Thank you very much for your kind review.
It is much appreciated and I can assure you that my team will be delighted to hear that you enjoyed your stay.
I look forward to welcoming you back again very soon.
Kind regards,
Pedro Pimenta

Beoordeeld op 5 september 2016 via mobiele applicatie

Zeer tevreden van dit hotel! Ibis kwaliteit en prijs, niets op aan te merken. Ook uitgebreid ontbijt! Ik was heel blij met de kerstomaatjes en oregano voor tussen een toast. Wij trekken door Portugal met de auto en dit is een ideale stop om Lissabon te bezoeken. Bovengrondse parking en sintra centrum op minder dan 10min. Ook telkens in Sintra gaan eten bij Incomum. Ook een aanrader ;-)

Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 6 augustus 2015

Datum van verblijf: juli 2015
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Beoordeeld op 30 mei 2015

Prima hotel. Niet duur (50 EUR per kamer, per nacht), maar wel 'in-the-middle-of-nowhere', maar met een auto (een must) alles in de buurt: Sintra, Cascais, strand, Lissabon.
Gratis WiFi. Gratis parkeren. Ontbijt niet genomen.

Datum van verblijf: mei 2015