“Niet heel bijzonder na Palácio de Peña ”
Beoordeling van Paleis van Sintra

Paleis van Sintra
Van tevoren boeken
Meer info
US$ 11,58*
Vanaf
Nationaal paleis van Sintra Skip-the-Line ticket
Geclassificeerd als nr. 18 van 80 dingen om te doen in Sintra
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 1-2 uur
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij bezochten eerst Palácio de Peña en dan valt het paleis van Sintra toch wat tegen. Geen mooie uitzichtpunten en het interieur is minder indrukwekkend.

Wil je het paleis van Sintra bezoeken, dan zou ik hier dus mee starten. De entree is € 10 per persoon.

26 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben met 2 gidsen zo'n fantastische dag in sintra gehad. Miguel heten ze. Ze hebben ons de mooiste plekken laten zien.

2 mei 2018 beoordeeld

Mooi paleis met 2 kenmerkende kegelvormige schoorstenen. Kom vroeg, want het is hier altijd druk. Voetje voor voetje loop door het paleis met z'n vele kamers die prachtig versierd zijn. De beschilderde plafonds en mozaiek tegeltjes op de muur en vloer zijn meer dan de moeite waard. Met de Lissabon card krijg je 10% korting.

18 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie plafonds, eksterkamer, zwanenkamer, een kerkje, met mooi plafond. Iedere kamer leverde weer een oooh reactie op.
Badkamer met prachtige blauwe tegels. De keuken , zo groot, wel ruimte voor 15 grote pannen, een spit , enorm.

Bekijk meer beoordelingen
20 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat hebben we hier binnen en buiten genoten van dit prachtige paleis met zijn kunstwerken, prachtige mosaieken en fantastisch brandschilderingen/glasinloodramen
Ruim 3 uur rondgelopen en daarna van heerlijke capucino genoten op het zonnig terras

Reizigers die Paleis van Sintra bekeken, bekeken ook

Sintra, Sintra Municipality

In Paleis van Sintra geweest? Deel je ervaringen!