“Heerlijke pizza's”
Beoordeling van Roulote da Gigi

Roulote da Gigi
Geclassificeerd als nr. 2 van 312 Restaurants in Sintra
13 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

2 keer gegeten. Pizza's zijn heerlijk. Ze houden rekening met allergieën en de mensen zijn gewoon heel aardig.
Gewoon een keer doen!

5 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn hier bij toeval terecht gekomen
Zochten een restaurant maar dit was meer een foodtruck met wat tafeltjes buiten bij een t-splitsing
Je kon zo de keuken in kijken en zag dat alles echt vers bereid werd , zelfs de kaas werd met een mes op de pizza gesneden
, champignons per pizza gesneden , echt vers dus
Ik kan zeggen dat dit 1 van de beste pizza was die ik heb gegeten voor een fatsoenlijke prijs en de grote waren zo groot dat we die niet op konden

5 oktober 2017 beoordeeld

Heerlijke pizza's, maar probeer ook zeker de andere gerechten! De bruschetta's zijn een aanrader.
Leuk food truck concept, laagdrempelig, erg gastvrij en mooi geprijsd. Fijn dat je gewoon in het Engels kunt bestellen, dat is niet overal in Portugal even vanzelfsprekend.

22 juni 2017 beoordeeld

Heel vriendelijk....een top tentje om even een tussenstop te doen met de fiets of motor.
Op de hoek van een T-splitsing dus verwacht geen mooi uitzicht. Maar het eten en service is heel goed. Groet Marc

8 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Deze avond hier pizza gegeten. Alles vers, echt heerlijk. Prijzen tussen de 6,50€ en 9,50€. We zijn vegetariër en de eigenaresse maakte op verzoek een salade zonder vlees en vis. Je kunt ter plekke eten of meenemen. Deze foodtruck is zoals die is bedoeld. Staat ook nog eens in een leuk straatje waar regelmatig marktwaar wordt aangeboden van locale boeren; fruit, groenten, kaas etc. Absolute aanrader.

Reizigers die Roulote da Gigi bekeken, bekeken ook

Sintra, Sintra Municipality

In Roulote da Gigi geweest? Deel je ervaringen!