“Heerlijk gegeten en goede prijzen”
Beoordeling van Restaurante Metamorphosis

Restaurante Metamorphosis
Reserveren met
Restaurante Metamorphosis is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 12 van 312 Restaurants in Sintra
12 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op zoek naar een restaurant in Sintra, via TripAdvisor valt "metropolis" op dus daar maar heen. Vriendelijk welkom door het personeel en eten besteld. Eten is goed en de borden zijn mooi opgemaakt. Toetjes ook aan te bevelen.

7 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag wegens de info van TripAdvisor naar dit restaurant afgezakt. Werden door iedereen vriendelijk ontvangen. Bediening was goed en vriendelijk en het eten was voortreffelijk. We hebben 2 maal de dorada en 2 maal de inktvis. Deze zijn echt een aanrader. Vermits we 14 dagen op vakantie zijn zullen we deze zaak nogmaals gaan bezoeken.

26 juni 2018 beoordeeld

Top restaurant!

Niet duur en heel lekker gegeten,
Vooral de zalm en de visstoof erg aan te raden!

We kregen met 20 man ook nog een fles GinJa gratis.
Daarnaast toetjes waren ook lekker, vooral de lemon mousse.

Goede wijnen en heel erg vriendelijk personeel!

22 juni 2018 beoordeeld

Heel erg goed restaurant, heerlijk klaargemaakt eten en mooi opgediend. Er is echt aandacht aan de gerechten besteed. Niet te veel en niet te weinig, voor iedereen een prima portie. Bediening is ook heel goed. Wij hadden een heerlijke soep vooraf en een erg lekker vleesgerecht, wat we later af moesten rekenen was zo weinig dat we er bijna van schrokken.

Uitstraling aan de binnenkant zou wat gezelliger mogen.

30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het restaurant ligt pal achter het station op 5 minuten loopafstand. Wij zaten aan het raam met uitzicht op het station. De bediening allervriendelijkst, de prijzen redelijk. Wij betaalden voor een lunch met soep vooraf en een biertje 25€. De kwaliteit van het eten is goed. Enig minpuntje wat wij konden bedenken was dat het gewoon teveel was en dat is toch een beetje zonde. Ik zou zeggen, doe 25% minder en het is nog lekkerder. Al met al een aanrader

Reizigers die Restaurante Metamorphosis bekeken, bekeken ook

Sintra, Sintra Municipality

In Restaurante Metamorphosis geweest? Deel je ervaringen!