Destinia.com
Beoordeeld op 9 oktober 2020

Datum van verblijf: oktober 2020
Beoordeeld op 22 september 2020 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: september 2020
Ricardo Garção, Diretor-Geral van Hotel Cristal Setubal, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 september 2020

Beoordeeld op 16 september 2020

Kamertip: Todos os quartos são fantásticos!
Datum van verblijf: september 2020
Ricardo Garção, Diretor-Geral van Hotel Cristal Setubal, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 september 2020

Beoordeeld op 15 september 2020 via mobiele applicatie

Reistype: Reisde voor zaken