“Dit restaurant is echt een aanrader!”
Beoordeling van Decor & Salteado

Decor & Salteado
Geclassificeerd als nr. 2 van 431 Restaurants in Setubal
28 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant is echt een aanrader!! Het eten is verrukkelijk, de sangria is lekker en het personeel is vriendelijk en netjes. We zijn er intussen een paar keer geweest en elk bezoek was top!

Datum van bezoek: september 2020

29 juli 2020 beoordeeld

Nooit eerder deed ik de moeite om een recensie te schrijven, maar nu kon ik toch even niet anders. Reeds vaak ging ik met dezelfde groep van 10 vrienden op restaurant. Het was echter de eerste keer dat letterlijk niemand iets slecht te zeggen had. Zelf at ik de gebakken tonijn. Laat mij toe te zeggen dat ik na jaren eindelijk de hele hype rond gebakken tonijn begrijp. Zonder zwans 1 van de betere dingen die ik ooit at. De witte Sangria valt zeker aan te raden, laat litertje 4 hiervan het bewijs zijn. Qua wijn enkel de rosé huiswijn gedronken, deze was voor de prijs niet minder dan goed. Dessert 'slechts' 5 keuzes, maar wat we aten was gewoon heerlijk. Zelf raad ik het trio van chocolade aan. Mocht dit nu een aflevering zijn van komen eten sloot ik af met de woorden: voor sfeer en gezelligheid een dikke 8,5 en voor eten een welverdiende 9,5! Reserveer tijdig, het betreft hier geen groot restaurant. Misschien toch 1 puntje van kritiek, de airco mocht net daar graadje minder.

Datum van bezoek: juli 2020
680brunob, Proprietário van Decor & Salteado, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 augustus 2020

Hi Dear Client

thank you so much for your visit....

Best regards

11 juli 2020 beoordeeld

Zeer goede ontvangst door de eigenaar. Lekkere gerechtjes, ruime porties. Mooie locatie en interieur. Topadresjes

Datum van bezoek: juli 2020
680brunob, Proprietário van Decor & Salteado, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 juli 2020

Hi dear client

Thank you só much for your visit...

He hope you like the city

28 juni 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

heel lekker, mooi zicht en vriendelijke bediening. ik heb een heerlijk sappige steak gegeten met aardappelfrietjes, zelfgemaakte mayonaise en boter waren e
top!

Datum van bezoek: juni 2020
680brunob, Proprietário van Decor & Salteado, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 juni 2020

Thank you so much Emma...

We hope you like Portugal and thanks to visit our country.

Best regards

5 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We kwamen terug van een daguitstap in Sintra en Setubal lag op onze terugweg. We waagden onze kans in dit restaurant, we wisten niet of het ging lukken gezien het zaterdagavond was en we geen reservatie hadden. Na even met de eigenaar te hebben gesproken, keek hij voor een mogelijkheid en kregen we een tafel. Het personeel was heel vriendelijk, net als de eigenaar. We kozen voor de risotto met scampi en coquilles en de scampi curry met witte rijst. Beide waren heerlijk, de currysaus was overheerlijk. We raden dit restaurant aan! Tip: reserveer zodat je zeker bent van je plaats en kom op tijd. wij hadden geluk om nog een plaats te krijgen zonder reservatie.

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die Decor & Salteado bekeken, bekeken ook

Setubal, Setubal District
Setubal, Setubal District

In Decor & Salteado geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
Nederland
© 2020 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.