“Leuk en knus restaurant”
Beoordeling van A Galia

A Galia
Geclassificeerd als nr. 1 van 36 Restaurants in Queluz
12 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Loopafstand van de Pousada en gezellige ambiance. Je kunt er goedkoop en kwalitatief op een redelijk niveau eten, maar verwacht geen echte restaurantservice. Prima voor een avondje en de wijn is ook best aardig te doen.

Datum van bezoek: september 2017
a galia a, Gerente van A Galia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 september 2017

goede middag
Hartelijk bedankt voor uw reactie,
Het is goed om te weten dat iemand die buiten uw land ligt, van onze ruimte en eten houdt.
Ik hoop dat als ik terug naar Portugal ga, ik weer naar binnen ga

7 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een heerlijke hamburger, dat moet gezegd. Maar het personeel houdt wel heel erg de vaart erin. Je hebt je de laatste hap van je hamburger nog niet genomen of ze komen al aansnellen met een bord taart. Nee? Geen taart? Dan toch wel ijs zeker? Vooruit dan maar. Ook al word je nergens (!) zo dik van als van ijs. (Door de vetten die het vloeibaar houden).
Een lekker hapje vooraf, (knoflook broodje) twee hamburgers, twee drankjes en twee ijsjes in no time opgediend en gegeten: 30 euro armer. We eten liever wat minder opgejaagd. Maar daar denken veel mensen klaarblijkelijk anders over want het was volle bak!

Datum van bezoek: juli 2017
a galia a, Gerente van A Galia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 juli 2017

goedenacht
willen wij uw bezoek bedanken
Het spijt ons maar we konden niet beseffen precies alles wat je typt, omdat de vertaler een vertaling is een beetje moeilijk te begrijpen.
wanneer zij worden teruggebracht om te bezoeken vragen u om ons te vertellen wat misschien niet hebben gewild.
Bedankt en tot een volgende bezoek

15 mei 2017 beoordeeld

Gezellig , druk restaurantje met kwalitatief goed eten en vriendelijk engels sprekend personeel. Ook prima voor als je eens niet heel uitgebreid uit eten wilt, maar toch iets goeds wil eten. Ook broodje codfisch op de kaart, voor wie toch portugees wil eten .

Datum van bezoek: mei 2017
a galia a, Gerente van A Galia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 mei 2017

Goedemiddag Marie
dank u voor uw reactie.
Het is goed om te weten dat als ons huis en ons voedsel
hopelijk volgende bezoek aan Portugal zal Gallië terugkeren.

15 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Zijn hier twee keer in een week geweest. Was beide keren erg lekker. Hamburgers of steak met lokale ingrediënten. Enthousiaste bediening die goed Engels spreekt. Kaart in het Engels ondertussen aanwezig. (Restaurant net een maand open) nagerechten echt aan te bevelen. Kost weinig maar erg lekker.

Datum van bezoek: juli 2016
a galia a, Gerente van A Galia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 december 2016

goedendag
we waren erg blij te hebben genoten van ons huis,
We wachten voor je weer op een ander bezoek aan Portugal

16 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk restaurant als je van hamburgers houdt. De hamburgers zijn gebaseerd op Portugese ingrediënten en zijn erg lekker. Restaurant is pas 3 weken open en hadden daarom geen Engelse menu kaart maar de ober kon in goed Engels de menu kaart uitleggen. Hebben hier heerlijk gegeten en de service was top.
Zeker een aanrader als je in Queluz bent om hier te gaan eten!

Datum van bezoek: juni 2016

goedemorgen
we zijn blij dat je reactie
nu hebben we het menu in het Engels
we hopen dat u ons opnieuw bezoeken, wanneer u terugkeert naar Portugal

Reizigers die A Galia bekeken, bekeken ook

Queluz, Sintra Municipality
Amadora, Lisbon District

Queluz, Sintra Municipality
Amadora, Lisbon District

Massama, Sintra Municipality
Carcavelos, Lisbon District

In A Galia geweest? Deel je ervaringen!