Orbitz.com
Biovilla(Palmela)
Happy House(Palmela)
28 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtig historisch kader met een verzorgd, sfeervol hotel. Vriendelijk onthaal, grote kamer met 'allure', unieke binnenplaats en terras achteraan waar het aangenaam vertoeven is. De aangeboden menu was een aanrader, het ontbijt heel uitgebrei. Een aanrader...

Verbleef: mei 2018, reisde met vrienden
Rita P, Manager van Pousada de Palmela Historic Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 mei 2018

Beste gast, Bedankt dat je je recente ervaringen hebt gedeeld in Pousada Castelo de Palmela. Het is zeer de moeite waard om uw complimenten met betrekking tot Pousada te lezen. Bovenal zijn we blij om te horen dat u zo veel genoten hebt van uw verblijf bij ons en uw vriendelijke woorden worden zeer op prijs gesteld. Het zal een groot genoegen zijn voor ons allemaal om je snel weer te verwelkomen. Met vriendelijke groet, Rita Ferreira De manager

12 maart 2018 beoordeeld

Mooi hotel, prachtige ligging, fijne kamer (superieur kamer). Eten ok, niet bijzonder. Wel erg aardige oudere ober. Stadje typisch Portugees. Heerlijk en niet duur gegeten in restaurant Terceira Geracao met alleraardigste bediening. Ook gegeten in Culto café met prachtig uitzicht over het stadje. Prijs/prestatie meer dan ok! Ook aardige bediening van jongeman.

Verbleef: maart 2018, reisde met een partner
Rita P, Manager van Pousada de Palmela Historic Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 maart 2018

Beste gast,
Het is zeer de moeite waard om uw complimenten met betrekking tot Pousada te lezen. Bovenal zijn we blij om te horen dat u zo veel genoten heeft van uw verblijf bij ons en uw vriendelijke woorden worden zeer op prijs gesteld.

9 maart 2018 beoordeeld

Pousada de Palmela ligt op een hlf uur rijden ten zuiden van Lissabon. Het ligt hoog op een heuvel, naast het kasteel, waardoor je een fantastisch uitzicht hebt op het stadje Palmela. Personeel is uiterst vriendelijk, Wij moesten vroeg uitchecken om een vlucht te halen en de nachtportier heeft nog een stuk cake en fruit voor ons gehaald.

• Verbleef: maart 2018, reisde met een partner

19 februari 2018 beoordeeld

De pousada ligt op een heuveltop even ten N. van Setubal en biedt een prachtig uitzicht. De standaard kamer heeft kleine ramen en de luxere kamers met grotere ramen zijn gezelliger.
De suites zijn het geld niet waard want het zitgedeelte heeft geen verwarming/airco!
Vriendelijke staff en sfeervol dineren en ontbijten in de kloostergang.
Na de landing op het vliegveld van Lissabon een geschikte stop alvorens verder Portugal in te trekken.

• Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
Rita P, Manager van Pousada de Palmela Historic Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 februari 2018

25 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtig uitzicht, op een mooie historische plek. Naast het oude kasteel, momenteel in renovatie, maar wel te bezoeken. Vriendelijke staff, mooi historisch gebouw, met prettige lounge in de kloostergang.

Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner