Beoordeeld op 28 mei 2018 via mobiele applicatie

Prachtig historisch kader met een verzorgd, sfeervol hotel. Vriendelijk onthaal, grote kamer met 'allure', unieke binnenplaats en terras achteraan waar het aangenaam vertoeven is. De aangeboden menu was een aanrader, het ontbijt heel uitgebrei. Een aanrader...

Verbleef: mei 2018, reisde met vrienden
Rita P, Manager van Pousada de Palmela Historic Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 mei 2018

Beste gast, Bedankt dat je je recente ervaringen hebt gedeeld in Pousada Castelo de Palmela. Het is zeer de moeite waard om uw complimenten met betrekking tot Pousada te lezen. Bovenal zijn we blij om te horen dat u zo veel genoten hebt van uw verblijf bij ons en uw vriendelijke woorden worden zeer op prijs gesteld. Het zal een groot genoegen zijn voor ons allemaal om je snel weer te verwelkomen. Met vriendelijke groet, Rita Ferreira De manager

Beoordeeld op 12 maart 2018

Mooi hotel, prachtige ligging, fijne kamer (superieur kamer). Eten ok, niet bijzonder. Wel erg aardige oudere ober. Stadje typisch Portugees. Heerlijk en niet duur gegeten in restaurant Terceira Geracao met alleraardigste bediening. Ook gegeten in Culto café met prachtig uitzicht over het stadje. Prijs/prestatie meer dan ok! Ook aardige bediening van jongeman.

Verbleef: maart 2018, reisde met een partner
Rita P, Manager van Pousada de Palmela Historic Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 maart 2018

Beste gast,
Het is zeer de moeite waard om uw complimenten met betrekking tot Pousada te lezen. Bovenal zijn we blij om te horen dat u zo veel genoten heeft van uw verblijf bij ons en uw vriendelijke woorden worden zeer op prijs gesteld.

Beoordeeld op 9 maart 2018

Pousada de Palmela ligt op een hlf uur rijden ten zuiden van Lissabon. Het ligt hoog op een heuvel, naast het kasteel, waardoor je een fantastisch uitzicht hebt op het stadje Palmela. Personeel is uiterst vriendelijk, Wij moesten vroeg uitchecken om een vlucht te halen en de nachtportier heeft nog een stuk cake en fruit voor ons gehaald.

• Verbleef: maart 2018, reisde met een partner

Beoordeeld op 19 februari 2018

De pousada ligt op een heuveltop even ten N. van Setubal en biedt een prachtig uitzicht. De standaard kamer heeft kleine ramen en de luxere kamers met grotere ramen zijn gezelliger.
De suites zijn het geld niet waard want het zitgedeelte heeft geen verwarming/airco!
Vriendelijke staff en sfeervol dineren en ontbijten in de kloostergang.
Na de landing op het vliegveld van Lissabon een geschikte stop alvorens verder Portugal in te trekken.

• Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
Rita P, Manager van Pousada de Palmela Historic Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 februari 2018

Beoordeeld op 25 augustus 2017 via mobiele applicatie

Prachtig uitzicht, op een mooie historische plek. Naast het oude kasteel, momenteel in renovatie, maar wel te bezoeken. Vriendelijke staff, mooi historisch gebouw, met prettige lounge in de kloostergang.

Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
Rita P, Manager van Pousada de Palmela Historic Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 september 2018

Dear Mr. 728gerardr

Thank you for sharing your experience from your recent stay with us at Pousada Castelo de Palmela on TripAdvisor.

I am delighted to read your comments and I am happy that you had a nice experience with us and our Team met your expectations.

I will personally convey your gratitude to our Team which I am sure they will be grateful to hear that their hard work and enthusiasm has been commented.

Once again we would like to thank you for supporting us and we are looking forward to welcoming you back in the near future.

Sincerely yours,