“Fijne lunchplek”
Beoordeling van Mar Ao Carmo

Mar Ao Carmo
Reserveren met
Mar Ao Carmo is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 148 van 4.931 Restaurants in Lissabon
Wijk: Chiado & Carmo
Wijk: Chiado & Carmo
15 mei 2018 beoordeeld

Gelegen aan een gezellig pleintje vindt je dit mooi verzorgde terrasje met netjes gedekte tafeltjes.
Attente bediening en goede keuze in gerechten en wijnen. We genoten van een plankje met lekkere lokale kazen en hammen en 2 goed verzorgde maaltijdsalades.
Alles prima verzorgd .Een aanrader in de leuke wijk Chiado
Tafeltjes staan wel erg dicht bij elkaar wat storend kan zijn bij luidruchtige buren., maar ja.. terrasruimte is kostbaar...

Tablegroup, Gestor van Mar Ao Carmo, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 mei 2018

Dear Customer,

Thank you very much for your comments. It is with the aim of providenciarmos a service of excellence that we work on a daily basis. See you soon!

With Best Regard

Lisuarte

26 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten! Vriendelijk personeel, het begin te regen en er werd gelijk van alles verschoven, zodat we droog konden zitten. Ondanks de regen een aanrader om buiten te eten op het gezellige pleintje.

Tablegroup, Gestor van Mar Ao Carmo, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 april 2018

See you soon!
With Best Regards,

5 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt een aanrader volgens ons, zowel voor vlees- als visliefhebbers. We hebben er echt fantastisch gegeten, heel verzorgd allemaal. En ontzettend vriendelijke bediening, ze wilden het ons echt naar de zin maken.

Tablegroup, Manager van Mar Ao Carmo, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 april 2018

Dear customer,
thank you tremendous time and so kind words. These are the reviews so positive that motivate our team to all days do more and better for our customers' experience is always of excellence. We are waiting for your next visit.

5 april 2018 beoordeeld

Heel vlotte en vriendelijke bediening. Heel lekker gegeten. Het was een heel leuke en gezellige accommodatie!
Aanraden om buiten te eten, heel gezellig pleintje!

Tablegroup, Manager van Mar Ao Carmo, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 april 2018

Dear Customer,
We were very pleased to read your positives comments.
The satisfaction of our customers is something that motivates us to continue to improve our service on a daily basis.
We hope to return to receive your visit in a future very soon.

18 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens een weekend hier gegeten op aanraden van het personeel uit het hotel. Restaurant zat helemaal vol, er werden meerdere bezoekers weg gestuurd, dus reserveren is echt noodzakelijk. Kaart is gevarieerd, ook voor wat betreft de prijs. Absoluut een aanrader, heerlijk gegeten, vriendelijke bediening.

Tablegroup, Gestor van Mar Ao Carmo, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 maart 2018

Dear Customer,
We were very pleased to read your positives comments.
We hope to return to receive your visit in a future very soon.

Reizigers die Mar Ao Carmo bekeken, bekeken ook

Lissabon, Lisbon District

In Mar Ao Carmo geweest? Deel je ervaringen!