“Leuke avond”
Beoordeling van Lisbon Winery

Lisbon Winery
Reserveren met
Lisbon Winery is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 34 van 5.122 Restaurants in Lissabon
Wijk: Bairro Alto, Bica & Cais do Sodré
Wijk: Bairro Alto, Bica & Cais do Sodré
17 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een hele leuke wijn bar , met de nodige uitleg bij elke wijn.
Het personeel is enorm vriendelijk , en deden hun best om enkele woordjes in het Nederlands te zeggen wat heel erg aangenaam was.
De tapas worden heel mooi gepresenteerd en ook hier krijg je de nodige uitleg.
Zeker een aanrader !

10 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden geluk! Er was nog een tafeltje vrij. Het is een kleine winebar die snel vol zit. Snel werden we geholpen, waarbij de ene gastvrouw het eten regelt (beperkte keus, maar gewoon goed van kwaliteit), en de andere gastvrouw de wijn regelt. Wijn regelen betekent hier goed luisteren, welke smaak je bevalt en een passend advies geven. Ze kwam steeds met 2 flessen, zodat je eerst kon proeven. Zoals het hoort. Lekkere volle glazen. Al met al een heerlijke avond.

17 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke wijn en eten! Fantastisch vakbekwaam en aardig personeel! Enige min puntje is het iet wat minimalistisch karakter. Maar dit maakt de gastheer zeker goed!

19 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastisch geholpen met onze wijnkeus, waardoor we heerlijke wijnen hebben gedronken. Alles Portugees, ook het heerlijke plankje met kazen en worst. Topper!

23 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt geweldig als je van wijn houdt! We zijn goed geholpen en doordat we aan konden geven van welke (reguliere/ bekende) wijnen we normaliter houden kon ze perfect een Portugese versie vinden. We hebben een nieuwe favoriete witte en rode wijn hier gehad! Ontzettend leuk! En de 36 maanden gerijpte ham is ook echt een aanrader! Wordt aan tafel gesneden en is goddelijk!

Reizigers die Lisbon Winery bekeken, bekeken ook

Lissabon, Lisbon District

In Lisbon Winery geweest? Deel je ervaringen!