““Zeer lekker”.”
Beoordeling van Clube de Jornalistas

Clube de Jornalistas
Geclassificeerd als nr. 43 van 4.922 Restaurants in Lissabon
Keukens: Braziliaans, Hedendaags, Internationaal, Fusion
Geschikt voor: Romantisch, Speciale gelegenheden, Grote groepen, Zakelijke bijeenkomsten, Lokale keuken
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Ontbijt, Diner, Bezorgen, Reserveringen
8 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Uitzonderlijk lekker gegeten! Bediening was zeer vriendelijk. Aan het begin van ons restaurant bezoek kregen we een glaasje cava van het huis aangeboden. Net voor het eten een glaasje gazpacho en aan het einde van het bezoek kregen we een leuk cadeautje (linnen zak). Prijs kwaliteit erg in orde. Zeker en vast een aanrader!

4 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat ontzettend heerlijk gegeten vanavond! In een leuke binnentuin, sfeervol en ontzettend vriendelijke service. De gerechten zijn heerlijk en als je een wijziging wil (de kinderen hadden bijvoorbeeld liever roast potatoes in plaats van broccoli..) dan wordt dit geregeld. Wijn is ook heerlijk en wordt goed aanbevolen bij de gerechten. Dit is echt een aanrader!

19 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk geluncht in de binnentuin. Ontvangen met een glaasje bubbels, genoeg te kiezen van de kaart (you’ve Got mail). En nog een kleinigheidje bij vertrek ook. Leuk en gastvrij team!

6 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een heerlijke avond hebben wij gehad bij dit restaurant! We waren voor onder de indruk van het personeel, zo vriendelijk, behulpzaam en bekwaam. We zijn verwend en het is erg leuk om zoveel extraatjes te ontvangen. Het restaurant is sfeervol, het eten erg goed en de mensen zijn super! Wij raden het zeer aan als je een bijzondere avond wil.

22 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ontvangen met een glaasje bubbels en daarna aan een mooie ronde tafel aangeschoven. Heerlijk eten en een vlotte informele bediening. Kregen in stijl het menu als brief in een enveloppe. Het restaurant bestaat uit een aantal kleinere ruimten waardoor het nooit te lawaaierig wordt. Het eten was van een hoge kwaliteit. En na afloop kregen de heren en dames een verschillend afscheid presentje. Een culinaire aanrader met een internationale keuken.

Reizigers die Clube de Jornalistas bekeken, bekeken ook

Lissabon, Lisbon District

In Clube de Jornalistas geweest? Deel je ervaringen!