“City trip Lissabon”

Geschikt voor: Lokale keuken, Gezinnen met kinderen
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Diner, Ontbijt, Buffet, Bezorgen, Afhalen
Wijk: Belém
10 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker en zeer goede prijs! De moeite waard!
Zeer groot en vriendelijk personeel
De beste Pasteis de Belem van Lissabon
Meer dan 600 zit plaats en

8 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Alle andere Nata's vallen hierbij in het niet. Laat je niet beperken door de lange rij buiten. Dat is voor afhalen. Binnen meer dan 500 zitplaatsen in alkerlei ruimtes.

6 februari 2018 beoordeeld

Als je de patisserie hier ziet kan je niet anders dan bestellen, vooral de typische Portugese pasteitjes zijn over heerlijk !!!

5 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Grappig dat iedereen in 1 bepaalde rij ging staan. De rij ernaast ging veel sneller. De pasteis zijn heerlijk. En een must do als je in de buurt bent.

4 februari 2018 beoordeeld

Ik heb verschillende zaken in Lissabon uitgeprobeerd die Pastei de Nata's verkochten. Deze Pastei de Belem was toch wel de beste! Logisch dat ze de bekendste en originele zijn. Toen wij er gingen stond het vol en altijd een lange rij, maar snelle service. De pudding was zeer smeuiig, zonder klonters. Deze was perfect van smaak! Het deeg was naar mijn mening wel een klein beetje te hard/krokant. Verder niets op aan te merken. Je moet het wel op de dag zelf opeten. Ik heb het geprobeerd om mee naar huis te nemen via de vliegtuig, maar toen ik thuiskwam zagen ze er helaas niet meer zo smakelijk uit. Hier wel bij opletten dus.

Reizigers die Pasteis de Belem bekeken, bekeken ook

Lissabon, Lisbon District

In Pasteis de Belem geweest? Deel je ervaringen!