“Vinhaca Tapas”

Geclassificeerd als nr. 27 van 5.120 Restaurants in Lissabon
Wijk: Graça & São Vicente
Wijk: Graça & São Vicente
2 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Authentiek en smaakvol. Echt een aanrader . Heerlijk tapas gegeten met de bediening van de eigenaar met bezieling.

30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Niet twijfelen, gewoon reserveren en genieten.
Heerlijke tapasbar met typische Portugese gerechten. Reserveren is noodzakelijk, er zijn namelijk maar een 7-tal tafeltjes!
Dit restaurant is zonder twijfel het beste en lekkerste wat je kan vinden in Lissabon!

9 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Klein maar gezellig restaurant.
Alles wat we hier gegeten hebben was absolute top. De vis was allemaal supervers en overheerlijk.
Ook de taart van pompoen met amandelen en met chocolade waren overheerlijk.
Zeer vriendelijke bediening.
Een absolute aanrader.

5 februari 2018 beoordeeld

in één woord geweldig.... tafels stonden keurig gedekt, een prima mix van tapas met bijbehorende wijn, vis, steak, etc etc allemaal even vers.... reuze aardige eigenaar. Werkelijk niets aan te verbeteren.

4 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn deze zaak via tripadvisor tegen het lijf geloven, ook omdat het appartement waar we verbleven op nog geen 200 meter afstand zat.

De 1e keer hadden we niet gereserveerd en hebben we mazzel gehad dat er een tafel was (voor 5 personen). Voor de 2e keer hadden we wel gereserveerd. Dat is eigenlijk ook wel nodig gezien hoe klein dit zaakje is.

Eten is voortreffelijk. Sfeer is gemoedelijk en vragen over het eten worden zeer vriendelijk beantwoord. Als je zelfs vragen hebt hoe je eten zelf zo kan bereiden, wordt dit met een glimlach uit gelegd.

Als ik in de toekomst weer eens naar lissabon ga, zal ik hier zeker weer langs gaan

Hou er wel rekening mee, contant te betalen. Er is geen mogelijkheid tot betalen met een bankkaart.

Reizigers die O Vinhaca Tapas & Vinhos bekeken, bekeken ook

Lissabon, Lisbon District

In O Vinhaca Tapas & Vinhos geweest? Deel je ervaringen!