“Niet te overtreffen”

Geclassificeerd als nr. 20 van 4.856 Restaurants in Lissabon
Wijk: Graça & São Vicente
Wijk: Graça & São Vicente
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Niet twijfelen, gewoon reserveren en genieten.
Heerlijke tapasbar met typische Portugese gerechten. Reserveren is noodzakelijk, er zijn namelijk maar een 7-tal tafeltjes!
Dit restaurant is zonder twijfel het beste en lekkerste wat je kan vinden in Lissabon!

9 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Klein maar gezellig restaurant.
Alles wat we hier gegeten hebben was absolute top. De vis was allemaal supervers en overheerlijk.
Ook de taart van pompoen met amandelen en met chocolade waren overheerlijk.
Zeer vriendelijke bediening.
Een absolute aanrader.

5 februari 2018 beoordeeld

in één woord geweldig.... tafels stonden keurig gedekt, een prima mix van tapas met bijbehorende wijn, vis, steak, etc etc allemaal even vers.... reuze aardige eigenaar. Werkelijk niets aan te verbeteren.

4 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn deze zaak via tripadvisor tegen het lijf geloven, ook omdat het appartement waar we verbleven op nog geen 200 meter afstand zat.

De 1e keer hadden we niet gereserveerd en hebben we mazzel gehad dat er een tafel was (voor 5 personen). Voor de 2e keer hadden we wel gereserveerd. Dat is eigenlijk ook wel nodig gezien hoe klein dit zaakje is.

Eten is voortreffelijk. Sfeer is gemoedelijk en vragen over het eten worden zeer vriendelijk beantwoord. Als je zelfs vragen hebt hoe je eten zelf zo kan bereiden, wordt dit met een glimlach uit gelegd.

Als ik in de toekomst weer eens naar lissabon ga, zal ik hier zeker weer langs gaan

Hou er wel rekening mee, contant te betalen. Er is geen mogelijkheid tot betalen met een bankkaart.

27 november 2017 beoordeeld

Klein restaurantje in een zijstraatje.
Eigenlijk is reserveren een must!
We zijn zonder te reserveren om 1800 binnen gelopen met de vraag of we er konden eten.
Wij hadden geluk en konden een tafeltje nemen aangezien de volgende gasten pas om 2000 zouden komen. Mensen na ons konden niet meer plaatsnemen.

Het eten was erg goed en de bediening zeer betrokken. Je merkt echt dat de eigenaar plezier in zijn werk heeft. Goede tapas, heerlijke wijn.

Prima prijs/kwaliteit verhouding.

De tonijn is echt subliem

Reizigers die O Vinhaca Tapas & Vinhos bekeken, bekeken ook

Lissabon, Lisbon District

In O Vinhaca Tapas & Vinhos geweest? Deel je ervaringen!