“Super!”

Geclassificeerd als nr. 59 van 5.124 Restaurants in Lissabon
Wijk: Bairro Alto, Bica & Cais do Sodré
Wijk: Bairro Alto, Bica & Cais do Sodré
4 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Klein maar gezellig. Lekkere wijnen, lekkere kaas! Charcuterie was minder m’n ding, maar zeker een aanrader!

24 mei 2018 beoordeeld

Dit was een aangename verrassing. Kleine leuke wijnbar, met lekkere wijn en lekkere kaas/vlees plankjes. Zeer sympathieke baas die je graag iets meer verteld over de wijnen die hij schenkt. Je mag altijd eerst proeven en dit voor een zeer schappelijke prijs.

22 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Combinatie wijnbar/winkel. Je kunt er heerlijke wijn drinken en wat eten. Het menu is niet heel uitgebreid. Voor avondeten vind ik deze locatie daarom minder geschikt.

12 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We kwamen hier random terecht voor een wijntje en hebben heerlijk genoten van wijn, kersenlikeur en een lekkere port gekocht. Vriendelijke eigenaar, rustige plek buiten de winkelstraat, goedkope prijzen!

11 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heldentent! Eigenaar is een topper die je heerlijk laat proeven van alle snuisterijen :) We gingen weg met een twee portjes (L.B.V.) en een Vino Verde.

Reizigers die BacoAlto bekeken, bekeken ook

Lissabon, Lisbon District

In BacoAlto geweest? Deel je ervaringen!