“Viel tegen”

10 restaurantbeoordelingen
common_n_restaurant_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Viel tegen”
Beoordeeld op 14 maart 2017 via mobiele applicatie

Wij gingen hier ontbijten en hadden online gelezen dat er glutenvrije opties waren. Eenmaal aangekomen is het een grappig plekje maar doet het wel rommelig aan.

Personeel was heel vriendelijk, maar niet echt vlot in de bediening. Uiteindelijk hadden we besteld en ik nam een omelet met glutenvrij brood. 15 minuten later kreeg ik te horen dat er geen glutenvrij brood meer was voor mijn omelet en of ik zonder goed vond, prima.

De omelet die ik kreeg was zeer klein en voor een ontbijt heb je echt meer nodig. De prijs was gemiddeld dus uiteindelijk viel het mee, maar ik had er meer van verwacht.

Bezocht Maart, 2017

Bediening
    Prijs-kwaliteit
    Sfeer
Datum | Waardering
  • Eerst Chinees (traditioneel)
  • Eerst Deens
Niveau 3 bijdrager
14 beoordelingen
7 restaurantbeoordelingen
common_n_restaurant_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Wel oké eten, leuke sfeer ”
Beoordeeld op 9 januari 2017 via mobiele applicatie

De sfeer is goed, huiskamer gevoel ten top! Je zit hier direct op je gemak en de bediening is vriendelijk. Beperkte keuze voor een diner.
De zalm was helaas erg droog maar met de combinatie van het sausje die mijn vriend bij zijn (lekkere) quiche had maakte dit alles goed.

Leuke tent om heen te gaan maar meer geschikt voor een lunch dan diner.

Bezocht Januari, 2017
Niveau 1 bijdrager
4 beoordelingen
3 restaurantbeoordelingen
“Hipster tentje”
Beoordeeld op 16 november 2016 via mobiele applicatie

Goed en lekker gegeten. Wel wat alternatief. Aardige serveersters. Leuk om wat te drinken en te loungen.

Niveau 4 bijdrager
29 beoordelingen
20 restaurantbeoordelingen
common_n_restaurant_reviews_1bd8 4 nuttige stemmen
“Lekker ontbijtje ”
Beoordeeld op 9 november 2016 via mobiele applicatie

Goede verse sappen. Een ontbijt met spiegeleieren, Basic maar goed. Gezellig zitten, beetje hipster, beetje boel misschien, maar lekker.

Niveau 2 bijdrager
3 beoordelingen
“Gezellige plek ”
Beoordeeld op 6 november 2016 via mobiele applicatie

Een plek waar iemand op de bank een dutje doet, in de andere hoek iemand aan het werken is en ver in een hoekje love birds genieten van lekker eten. Je voelt je er meteen thuis.

Reizigers die Pois Cafe bekeken, bekeken ook

Lissabon, Lisbon District

In Pois Cafe geweest? Deel je ervaringen!