“Gezellige plek ”

Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Romantisch, Grote groepen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Lunch, Reserveringen
Wijk: Castelo, Alfama & Mouraria
6 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een plek waar iemand op de bank een dutje doet, in de andere hoek iemand aan het werken is en ver in een hoekje love birds genieten van lekker eten. Je voelt je er meteen thuis.

Schrijf een beoordeling
Er zijn nieuwere beoordelingen voor Pois Cafe
Bekijk de nieuwste beoordelingen

5 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een hippe plaats waar ze respect hebben voor de schoonheid van het gebouw. Zeer lekker en vullend slaatje gegeten. Bediening liep vlot en vriendelijk. Jonge ploeg die met plezier aan het werk is!

21 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk café , gerund door jonge mensen. Hippe tent met een gevarieerde kaart. Lekkere homemade icetea en wisselende eigen gemaakte taarten.
Zeker een bezoekje waard als je een keer wat anders wilt.

5 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke plek voor koffie of lunch. Huiselijk ingericht. Vriendelijke bediening. Overzichtelijke kaart. Een echte aanrader

6 augustus 2016 beoordeeld

In Lissabon, nadat we bij Castello San Jorge waren geweest liepen we door de straatjes van Alfama naar beneden, naar ons appartement. Net buiten het toeristengebied, zagen we dit eetcafe. Prachtige, hoge plafonds, afwisselende inrichting, boeken, tijdschriften, kunst. Studenten en jonge professionals, tussen ouderen die een krant of zo komen lezen.

Het interieur is casual verzorgd. Geen tafel het zelfde, net als de stoelen. Juist daardoor is het een afwisselend, en toch ook verzorgd en gezellig, geheel.

De gerechten zijn verantwoord, en verzorgd. Verse producten en allemaal net wat anders dan gangbaar. De prijzen zijn dan ook net wat hoger dan andere plekken en de hoeveelheden net wat kleiner. Maar het is elke euro waard. Met uitzondering van de huisgemaakte ijsthee. Die is uiterst waterig en daardoor smaakloos.

Niet verwacht dat een plek als deze zo dicht bij een toeristische plek kan liggen, en los daarvan, zou dit een plek zijn die ik overal zou willen kunnen vinden. Vaak werkt tripadvisor; in dit geval besliste het toeval dat we deze tegenkwamen. Wel een plek die ik van harte aanbeveel!

Reizigers die Pois Cafe bekeken, bekeken ook

Lissabon, Lisbon District

In Pois Cafe geweest? Deel je ervaringen!