“Super mooie en gaaf eetcafe met net een twist en iets extra”
Beoordeling van Pois Cafe

Pois Cafe
Geclassificeerd als nr. 211 van 4.354 Restaurants in Lissabon
Keukens: Oostenrijks
Geschikt voor: Grote groepen, Romantisch, Gezinnen met kinderen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Lunch, Reserveringen
Wijk: Castelo, Alfama & Mouraria
6 augustus 2016 beoordeeld

In Lissabon, nadat we bij Castello San Jorge waren geweest liepen we door de straatjes van Alfama naar beneden, naar ons appartement. Net buiten het toeristengebied, zagen we dit eetcafe. Prachtige, hoge plafonds, afwisselende inrichting, boeken, tijdschriften, kunst. Studenten en jonge professionals, tussen ouderen die een krant of zo komen lezen.

Het interieur is casual verzorgd. Geen tafel het zelfde, net als de stoelen. Juist daardoor is het een afwisselend, en toch ook verzorgd en gezellig, geheel.

De gerechten zijn verantwoord, en verzorgd. Verse producten en allemaal net wat anders dan gangbaar. De prijzen zijn dan ook net wat hoger dan andere plekken en de hoeveelheden net wat kleiner. Maar het is elke euro waard. Met uitzondering van de huisgemaakte ijsthee. Die is uiterst waterig en daardoor smaakloos.

Niet verwacht dat een plek als deze zo dicht bij een toeristische plek kan liggen, en los daarvan, zou dit een plek zijn die ik overal zou willen kunnen vinden. Vaak werkt tripadvisor; in dit geval besliste het toeval dat we deze tegenkwamen. Wel een plek die ik van harte aanbeveel!

Schrijf een beoordeling

12 juli 2016 beoordeeld

Hele leuke sfeer en mooi ingericht! De service was uitstekend en het personeel was erg behulpzaam en aardig. Ik kom hier zeker terug!

7 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Waren voor lunch deze zaak binnen gewandeld, in deze zaak kan je niet reserveren en ga je zitten waar er plaats is! Dus dat wilt zeggen dat je soms bij vreemde mensen aan tafel zit! Voor ons geen probleem, allemaal leuke mensen, top personeel en zeer lekker eten voor een lunch! Zeker doen!!!

15 maart 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Super leuke verrassing naast een parchtig oud fort. Door het grote gordijn zie je niet gelijk hoe leuk het is. Alternatieve inrichting, veel boeken en tijdschriften. Bediening is ook alto gekleed maar alleraardigst. Salade geitenkaas en salade zalm waren heerlijk. Ook zeker het brood met guacamole proberen en de huisgemaakte sapjes!

2 februari 2016 beoordeeld

Lekker en leuke sfeer. Beetje alternatief, maar dus fijn informeel. Lunch is er in ieder geval aan te raden.

Reizigers die Pois Cafe bekeken, bekeken ook

Lissabon, Lisbon District

In Pois Cafe geweest? Deel je ervaringen!