“Erg Leuk Cafe”

Geschikt voor: Romantisch, Gezinnen met kinderen, Grote groepen
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Wijk: Castelo, Alfama & Mouraria
12 juli 2016 beoordeeld

Hele leuke sfeer en mooi ingericht! De service was uitstekend en het personeel was erg behulpzaam en aardig. Ik kom hier zeker terug!

Schrijf een beoordeling

7 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Waren voor lunch deze zaak binnen gewandeld, in deze zaak kan je niet reserveren en ga je zitten waar er plaats is! Dus dat wilt zeggen dat je soms bij vreemde mensen aan tafel zit! Voor ons geen probleem, allemaal leuke mensen, top personeel en zeer lekker eten voor een lunch! Zeker doen!!!

15 maart 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Super leuke verrassing naast een parchtig oud fort. Door het grote gordijn zie je niet gelijk hoe leuk het is. Alternatieve inrichting, veel boeken en tijdschriften. Bediening is ook alto gekleed maar alleraardigst. Salade geitenkaas en salade zalm waren heerlijk. Ook zeker het brood met guacamole proberen en de huisgemaakte sapjes!

2 februari 2016 beoordeeld

Lekker en leuke sfeer. Beetje alternatief, maar dus fijn informeel. Lunch is er in ieder geval aan te raden.

14 oktober 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Prettige sfeer, goede bediening (matig Engels). We kwamen voor een koffie met pastei de natta. Helaas serveren ze dit traditionele gerecht niet, erom vragen geeft een frons. Alternatief is er voldoende.
Zeker een bezoek waard.

Reizigers die Pois Cafe bekeken, bekeken ook

Lissabon, Lisbon District

In Pois Cafe geweest? Deel je ervaringen!