PortoBay Marques(Lissabon)
Besparingsmelding! 16% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 16% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 179 per nacht.

Besparingsmelding! 22% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 22% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 161 per nacht.

Besparingsmelding! 33% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 33% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 196 per nacht.

SANA Reno Hotel(Lissabon)
Trip.com
  • Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 13% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 13% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 148 per nacht.

Besparingsmelding! 16% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 16% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 144 per nacht.

Ibis Lisboa Saldanha(Lissabon)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 11% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 11% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 99 per nacht.

Hotel Ibis Lisboa Jose Malhoa(Lissabon)(Heel veel waar voor je geld!)
11 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg mooi hotel. We hadden via booking.com een goede deal. Het ontbijt was erg goed. De kamer was voorzien van enkele technologische snufjes. Ook was het zwembad bovenop het dak fijn. De receptie was wel een beetje een chaos.

Verbleef: juli 2018, reisde met vrienden
7 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit hotel ligt op een toplocatie.Iedereen is er zeer vriendelijk en behulpzaam.Een taxi kan je direct om de hoek nemen wat zeer handig is.Kamers zijn modern en net.Zalige douche.Ontbijt is uitgebreid en er is keuze genoeg.Het zwembad is klein maar voor ons was dit geen probleem.Heel mooi uitzicht van op het dakterras en je kan er lekkere cocktails drinken.Meer dan 3 sterren waard voor ons!

Verbleef: juli 2018, reisde met familie
20 juni 2018 beoordeeld

Dit vrij nieuwe en moderne hotel is super gelegen met een metro station voor de deur en de luxe winkelstraat een paar stappen verder op. Prachtige moderne kamers allemaal met muziek thema. Leuke sfeerverlichting die je naar believen kunt instellen. Je eigen muziek luisteren via de speakers in de kamer. Prima werkende WiFi. Elke dag 2 nieuwe flesjes water en een koelkastje waar je zelf wat in kunt zetten. Meer dan uitstekende bedden met verschillende kussens te kiezen! Een fijne regendouche met een grote, krachtige en altijd warme straal. Een zeer uitgebreid ontbijt buffet met voor ieder wat wils, zelfs een pancake machine. Een uiterst behulpzame en vriendelijke staff zowel achter de receptie als in het ontbijtrestaurant. Heerlijk is de rooftopbar met zwembadje. Waar je heerlijk kunt zonnen (handdoeken service aanwezig) met een cocktail bij de hand en eind van de middag nog live muziek ook. We reizen veel maar dit was echt een van de fijnste hotels waar we afgelopen jaren verbleven. Een hotel als dit verdient minstens 4 sterren ipv de 3 sterren die het hotel nu draagt. Een absolute aanrader dus,

• Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
13 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke ruime, propere kamers met een lekker uitgebreid ontbijt. Het hotel ligt op een 20 min stappen van het historisch centrum, waardoor je alles te voet kan doen!

Vergeet de rooftop bar en zwembad niet!

Verbleef: juni 2018, reisde met een partner
11 juni 2018 beoordeeld

Modern hotel met skybar/zwebad , vriendelijk personeel en lekker ontbijt , het centrum ligt op een klein 20 min stappen .
Metro op de hoek van het hotel , op wandel afstand groot winkelcentrum El Corte Ingles

Verbleef: mei 2018