Beoordeeld op 11 juli 2018 via mobiele applicatie

Erg mooi hotel. We hadden via booking.com een goede deal. Het ontbijt was erg goed. De kamer was voorzien van enkele technologische snufjes. Ook was het zwembad bovenop het dak fijn. De receptie was wel een beetje een chaos.

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 7 juli 2018 via mobiele applicatie

Dit hotel ligt op een toplocatie.Iedereen is er zeer vriendelijk en behulpzaam.Een taxi kan je direct om de hoek nemen wat zeer handig is.Kamers zijn modern en net.Zalige douche.Ontbijt is uitgebreid en er is keuze genoeg.Het zwembad is klein maar voor ons was dit geen probleem.Heel mooi uitzicht van op het dakterras en je kan er lekkere cocktails drinken.Meer dan 3 sterren waard voor ons!

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 20 juni 2018

Dit vrij nieuwe en moderne hotel is super gelegen met een metro station voor de deur en de luxe winkelstraat een paar stappen verder op. Prachtige moderne kamers allemaal met muziek thema. Leuke sfeerverlichting die je naar believen kunt instellen. Je eigen muziek luisteren via de speakers in de kamer. Prima werkende WiFi. Elke dag 2 nieuwe flesjes water en een koelkastje waar je zelf wat in kunt zetten. Meer dan uitstekende bedden met verschillende kussens te kiezen! Een fijne regendouche met een grote, krachtige en altijd warme straal. Een zeer uitgebreid ontbijt buffet met voor ieder wat wils, zelfs een pancake machine. Een uiterst behulpzame en vriendelijke staff zowel achter de receptie als in het ontbijtrestaurant. Heerlijk is de rooftopbar met zwembadje. Waar je heerlijk kunt zonnen (handdoeken service aanwezig) met een cocktail bij de hand en eind van de middag nog live muziek ook. We reizen veel maar dit was echt een van de fijnste hotels waar we afgelopen jaren verbleven. Een hotel als dit verdient minstens 4 sterren ipv de 3 sterren die het hotel nu draagt. Een absolute aanrader dus,

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 13 juni 2018 via mobiele applicatie

Leuke ruime, propere kamers met een lekker uitgebreid ontbijt. Het hotel ligt op een 20 min stappen van het historisch centrum, waardoor je alles te voet kan doen!

Vergeet de rooftop bar en zwembad niet!

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 11 juni 2018

Modern hotel met skybar/zwebad , vriendelijk personeel en lekker ontbijt , het centrum ligt op een klein 20 min stappen .
Metro op de hoek van het hotel , op wandel afstand groot winkelcentrum El Corte Ingles

Datum van verblijf: mei 2018